י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אלמנתו של לייביש טייטלבוים הי"ד התארסה

השידוך נסגר: שנתיים וחצי לאחר שהרב אריה לייביש טייטלבוים הי"ד, חתן האדמו"ר מתולדות אברהם-יצחק נרצח בבית חב"ד בממוביי - התארסה אלמנתו עם נכד האדמו"ר מבוסטון זצ"ל

הקדוש רבי אריה לייביש טייטלבוים הי"ד
הקדוש רבי אריה לייביש טייטלבוים הי"ד

השידוך נסגר: שנתיים וחצי לאחר הטבח הנורא בבית חב"ד בממוביי שבהודו, שם נטבחו שליחי חב"ד הרב גבי ורבקי הולצברג, שתי אורחות, ומשגיחי הכשרות - הרב בן ציון קורמן והרב אריה לייביש טייטלבויים הי"ד, חתנו של האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, ובנו של הרה"צ רבי נחום אפרים טייטלבויים, גאב"ד וואלאווע בארה"ב.

הרב לייביש הי"ד השאיר אחריו את רעייתו האלמנה ושמונה יתומים רכים, לאחר שנסע בשליחות אביו לשמש כמשגיח כשרות בהודו. הוא היה אברך בעל צדקה וחסד, המתפלל בקול רעש גדול ובדביקות.

אתמול (מוצ"ש), ליל ל"ג בעומר, נתמלאה המשפחה שמחה, עת באה בקשרי השידוכין אלמנתו, בתו של האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, עם החתן המיועד יהודה פרנקל, בנו של האדמו"ר מויאליפאלי-פלטבוש, חתנו של האדמו"ר מבוסטון זצ"ל.

שמחת האירוסין נערכה הי' בבית הרה"צ מוואלאווע, אביו של הרב לייביש הי"ד, לפי בקשתה של הכלה. באירוסין השתתפו המחותנים האדמו"ר מויאליפאלי ורעיתו הרבנית, ומשפחתו של הרב לייבוש הי"ד.

קהל רב בא לאחל מזל טוב.

שמחת החתונה תתקיים בפלטבוש שבארה"ב בחוג מצומצם, ביום שלישי, י"ט סיון.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד