י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

כך נראה מחנה הקיץ החב"די בהרי בולגריה

150 בני נוער לא דתיים שוהים במחנה קיץ חב"די בהרי בולגריה וזאת כפרס להשתתפותם במהלך כל השנה בשיעורי תורה

כך נראה מחנה הקיץ החב"די בהרי בולגריה



כ-150 בני נוער המצטיינים מתוך כאלף נערים המשתתפים בפעילות ארגון 'חב"ד לנוער' ב-13 מוקדים ברחבי הארץ - בצפון, בדרום ובמרכז, משתתפים בימים אלו במחנה קייץ מיוחד בבולגריה, שם נערכת עבורם תכנית ייחודית בת תשעה ימים, מלאים וגדושים חוויות ופעילויות.

מחנה הקיץ נמצא בעיירה בורובץ' - אתר סקי ונופש בינלאומי, בגובה של 1350 מטרים מעל פני הים, השוכן במרומי הרי רילה, לא הרחק מסופיה הבירה.

זו הפעם השלישית ש'חב"ד לנוער' בארץ הקודש מוציאה בני נוער למחנות קיץ בחו"ל: בשנה שעברה התקיים מחנה קיץ כזה בתאילנד, בו השתתפו כ-70 בני נוער, ולפני כשנתיים בקפריסין, בו השתתפו כ-30 בני נוער. בארגון מציינים בסיפוק את העובדה שכמות הילדים מכפילה את עצמה משנה לשנה.

הרב קנייבסקי סיפר כי "השם הטוב של מחנה הקיץ שלנו הביא לביקוש גדול מאוד שהחל עוד לפני חג הפסח, אבל מחוסר מקום נאלצנו להסתפק רק ב-150 נערים. בשנה האחרונה שקדנו על הכנת הפרטים ופרטי הפרטים, ועל תכנית מהנה, שכוללת אטרקציות וטיולים מידי יום, לצד שיעורים ותפילות. גולת הכותרת היתה ללא ספק פעילות שבתית מיוחדת במינה, עם מרצים מיוחדים שהגיעו עבורה מהארץ ומהעולם. כבר כעת, עוד לפני סיומו של מחנה הקיץ, יוצאים נערים רבים עם החלטות טובות אותן ייקחו לחיי היום יום עם חזרתם ארצה - כמו הנחת תפילין מידי יום, שמירת שבת, קביעות עיתים ללימוד תורה ועוד".

יש לציין כי הפעילות כולה נעשית בידיעת ובאישור ההורים, המביעים את שמחתם והתרגשותם.

הרב משה חזן, שליח 'חב"ד לנוער' בכפר סבא אמר כי ההשתתפות במחנה הקיץ התאפשרה "למי שהתמיד להגיע כל השנה לשיעורי תורה ולהתנדבויות".



























חבד לנוער בוגלריה קעמפ שיעורי תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד