י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

טרגדיה מזעזעת: החתן חזר מהישיבה וגילה שכלתו התחשמלה למוות

טרגדיה בלתי נתפסת בחיפה: האישה הצעירה שני ברדיצ'בסקי ע"ה זה עתה נישאה והכל היה מוכן לקראת סעודת השבע ברכות האחרונה. החתן יצא לגייס מניין אברכים, וכשחזר גילה שכלתו התחשמלה למוות. מכר ל'בחדרי': "זו טרגדיה קשה עבורינו"

נעלי כלה. צילום: אילוסטרציה
נעלי כלה. צילום: אילוסטרציה



טרגדיה מזעזעת: הערב (שני) סמוך לשעה 19:30 התחשמלה האישה הצעירה שני ברדיצ'בסקי ע"ה לבית משפחת לוי - בת 20, בביתה ברחוב ביאליק בטירת הכרמל.

צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו לצעירה טיפול רפואי וביצעו בה פעולות החייאה שבסופן נקבע מותה. צוות זק"א צפון הוזעק למקום לטיפול בכבוד המת ובמשטרה נפתחה חקירה.

מדובר בכלה שנישאה בשבוע שעבר, והיום היא התחשמלה במקלחת לפני שיצאה לחגוג את שמחת השבע ברכות האחרון.

מכר המשפחה סיפר הערב ל'בחדרי חרדים': "מדובר בזוג בעלי תשובה. החתן דני שיחי' חזר בתשובה לפני שנה ונישא לבחירת ליבו לפני שבוע באולמי כינורות".

"הערב הם היו אמורים לחגוג את שמחת השבע ברכות האחרון לנישואיהם. החתן הלך לתפילת מנחה וערבית בישיבת שאגת אריה על יד ביתו, במטרה להביא האברכים לחגוג עמו את השבע ברכות בביתם. הכלה נכנסה להתקלח לפני השמחה. אמה הכינה את האוכל לשמחה, וכשראתה שבתה לא יוצאת, היא הזעיקה את החתן שנכנס דרך החלון כדי לפתוח את הדלת. הוא גילה את הגרוע מכל. הבגדים היו מוכנים לשבע ברכות וכעת מחכים ללוויה".

"זו טרגדיה קשה עבורינו. מדובר במשפחה יקרה של בעלי תשובה חרדים. נקווה שכולם יתחזקו בגלל המקרה הקשה".

גופתה של שני ע"ה הועברה לבדיקה חיצונית באבו כביר נבדק חשד למוות ברשלנות כתוצאה מעבודת חשמלאי לא מוסמך. מחר (שלישי) ככל הנראה תיערך הלוויה.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.
כלה טירת הכרמל שבע ברכות שני ברדיצ'בסקי בעלי תשובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד