י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

וול סטריט נסגרה בעליות לראשונה זה 3 ימים

מחיר הנחושת בשיא של שלוש שנים • הזהב בשיא של 11 שבועות • סימפוזיון ג'קסון הול ייפתח ביום חמישי • בורסות אירופה ירדו יום שלישי ברציפות • הנפט צנח ב-2.4%

צילום: ויקיפדיה
צילום: ויקיפדיה



בורסות וול סטריט נסגרו במגמה חיובית לראשונה זה שלושה ימים על רקע מחזורי מסחר דלילים, לקראת הסימפוזיון השנתי של הבנק הפדרלי בג'קסון הול השבוע. המסחר במהלך היום היה הפכפך והמדדים עברו לסירוגין מעליות לירידות, על רקע המשך המתיחות בחצי האי הקוריאני

מדד דאו ג'ונס (21,703.75 +0.13%), אשר השלים ביום שישי את הנפילה הדו-שבועית החדה ביותר זה כמעט שנה, נסגר בעלייה של 0.1%; מדד S&P 500 (2,428.37 +0.12%) טיפס ב-0.1% - סגירה חיובית ראשונה זה שלושה ימי מסחר; מדד נאסד"ק (6,213.13 -0.05%) נסגר בירידה של פחות מ-0.1%.

בורסות וול סטריט ירדו בשני ימי המסחר הקודמים על רקע המתיחות בחצי האי הקוריאני לקראת פתיחתו היום של התרגיל הצבאי השנתי המשותף של ארה"ב ודרום קוריאה, אשר מגביר באופן מסורתי את המתיחות מול צפון קוריאה.

סימפוזיון ג'קסון הול, במסגרתו מתכנסים נגידים של בנקים מרכזיים מרחבי העולם בעיירה באותו שם במדינת וויומינג שבארה"ב, ייפתח ביום חמישי. הכנס הכלכלי נוצל בעבר על ידי בכירי הבנק הפדרלי כדי לאותת או להודיע על מהלכי מדיניות משמעותיים, ויתכן כי גם הפעם ישמש כבמה לאיתות על הנתיב המתוכנן של צמצום היקף הנכסים במאזני הבנק המרכזי, אשר תפח ל-4.5 טריליון דולר לאחר שלושה סבבי הרחבה כמותית (QE).

בין הנואמים השנה בכנס נמנים יו"ר הבנק הפדרלי, ג'נט ילן, ונשיא הבנק המרכזי של אירופה (ECB), מריו דראגי.
וול סטריט ג'קסון הול בורסות אירופה הבנק הפדרלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד