י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מצמרר: הכלה שהתחשמלה כתבה לפני פטירתה: "יש מי שמנהל את העולם"

אמש (שני), אירעה טרגדיה נוראה. כלה טרייה - רק שישה ימים לאחר נישואיה, התחשמלה למוות בחדר האמבטיה, דקות לפני שהיתה אמורה להתחיל שמחת השבע ברכות האחרון, לידי 'בחדרי חרדים' הגיע הסטטוס שכתבה בנייד שלה יממה קודם לכן

מצמרר: הכלה שהתחשמלה כתבה לפני פטירתה: "יש מי שמנהל את העולם"



הטרגדיה המזעזעת שפקדה אמש (שני), את טירת הכרמל בפטירתה בטרם עת של הכלה הצעירה מרת שני ברדיצ'בסקי ע"ה שהתחשמלה שעה קלה לפני שמחת השבע ברכות האחרון שלה.

ל'בחדרי חרדים' הגיעה מחברותיה הסטטוס שכתבה במספר הטלפון שלה יממה קודם לכן "יש מי שמנהל את העולם".

אחת מחברותיה אף סיפרה כי היא שאלה את אחותה שעות קודם והתייעצה עמה האם ללבוש הערב בגד שחור? ואחותה אמרה לה מה פתאום. את כלה צריכה משהו יותר לבן וצבעוני.

הדברים האלו היו לפלא בעיני כל חברותיה שמסרבות לעכל את הטרגדיה הקשה והנוראה.

אמש סיפר ל'בחדרי חרדים' מכר המשפחה, כי "דני ושני בעלי תשובה חרדים שנישאו לפני שבוע, היו אמורים לחגוג את שמחת השבע ברכות האחרון לנישואיהם. החתן הלך לתפילת מנחה וערבית בישיבת 'שאגת אריה' על יד ביתו, במטרה להביא את האברכים לחגוג עמו את השבע ברכות האחרון בביתם. הכלה נכנסה להתקלח לפני השמחה. אמה הכינה את האוכל לשמחה, וכשראתה שבתה לא יוצאת, היא הזעיקה את החתן שנכנס דרך החלון כדי לפתוח את הדלת. הוא גילה את הגרוע מכל. הבגדים היו מוכנים לשבע ברכות וכעת מחכים ללוויה". אמר.

גופתה של שני ע"ה, הועברה לבדיקה חיצונית באבו כביר. נבדק חשד למוות ברשלנות כתוצאה מעבודת חשמלאי לא מוסמך. והיום (שלישי) בשעה 16:30 תיערך מסע ההלוויה בבית העלמין בטירת הכרמל שם תיטמן.

יהי זכרה ברוך.

הסטטוס שכתב שני יממה קודם. צילומסך,



,
טירת הכמרל שבע ברכות שני ברדיצ'בסקי אסון התחשמלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד