י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

למה בחורה מחפשת בת 65 בעיתון בני ברקי?

מודעה עלומה התפרסמה בראשית השבוע בעיתון 'כח הפרסום' - "מחפשים אישה כבת 65 ובתה בת 35 - אשר היו נוכחות במקרה מסוים שארע לפני 13 שנה באוטובוס" • שוחחנו עם מפרסמת המודעה ומהשיחה עמה יש ללמוד מוסר השכל

המודעה בעיתון
המודעה בעיתון

 


מודעה לא שגרתית פורסמה השבוע בעיתון 'כח הפרסום' המופץ בבני ברק - מחפשים אישה ובתה שהיו נוכחות בתקרית ויכוח שאירעה לפני 13 שנה באוטובוס שחזר מהים הנפרד בהרצליה לבני ברק, שבמהלכו אמרה האישה לאחת הבנות: "שיהיה לך קשה בשידוכים".

במודעה שפורסמה נכתב כך: "הודעה חשובה! מחפשים אישה כבת 65 ובתה בת 35 - אשר היו נוכחות במקרה מסוים שארע לפני 13 שנה באוטובוס שחזר מהים הנפרד בהרצליה לכיוון קרית הרצוג בשעת הצהריים".

בהמשך המודעה נכתב: "במהלך הויכוח אמרה האישה המבוגרת לאחת הבנות שיהיה לך קשה בשידוכים. כל הזוכר אודות מקרה זה נשמח שיצור קשר".

'בחדרי חרדים' יצא לבדוק אודות המודעה הלא שגרתית.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים', מספרת אחת הבנות שהיתה מעורבת בתקרית: "אישה בת 65 והבת שלה בת 35, אז הם היו בגיל הזה, היום הם צריכות להיות קצת יותר. אני אחותי וחברות שלי, התווכחנו איתם על מקומות ישיבה באוטובוס בחזור מהים, וזה גלש לויכוח יותר רציני, ואז היא אמרה לאחותי: 'איך את מתנהגת, יכול להיות לך בעיה בשידוכים'. ואחותי עד היום לא התחתנה, ואני אין לי ילדים כבר 8 שנים. חשבנו לחפש אותה, אולי זה בגלל קפידא שלה, שהיא נפגעה".

לדבריה: "אנחנו יודעים שהיא גרה ברחוב קובלסקי בקרית הרצוג בבני ברק. אם אני אראה אותה בפנים אולי אני יזהה אותה, אבל לא בטוח. לכן פרסמנו בעיתון, בתקווה שהמודעה תגיע לאותה אישה".

לסיום היא אומרת: "עשינו כל מה שאפשר, גם הלכנו להרבה רבנים. אחד מהרבנים אמר לי: 'אם את לא מכירה אותה, אז אין הרבה דרכים - אלא להתפלל לה' שהיא תסלח בלב שלה".

 




חוף הרצליה פגיעה בזולת בין אדם לחבירו קפידא שידוכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד