י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בכיר בעירייה נעצר וחיפוש נערך בביתו

כשנה לאחר פרוץ פרשיית השחיתות לכאורה בעיריית נתניה, נעצר שוב בכיר בעירייה בחשד לביצוע שורת עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים • חיפוש נערך בביתו לתפיסת מסמכים

אילוסטרציה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



בכיר בעיריית נתניה נעצר הבוקר (שלישי) שוב על ידי חוקרי להב 433 וחיפוש נערך בביתו.

יחידה ארצית של משטרת ישראל עיכבה הבוקר לחקירה בעיר נתניה, בעל תפקיד בכיר ברשות המקומית, בחשד לביצוע עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, במסגרת תפקידו. בנוסף, בלשי היחידה ערכו חיפושים בביתו, על מנת לתפוס מסמכים הקושרים אותו לעבירות המיוחסות.

הבכיר היה עצור בעבר בפרשת השחיתות בעיריית נתניה, אולם לא ברור האם מדובר בהשלמות חקירה או אולי בחקירה חדשה ועצמאית. בתום חקירתו, ככל הנראה יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

בספטמבר 2016 נעצרה ראשת עיריית נתניה מרים פיירברג עם מעבר פרשה 255 לחקירה גלוייה, בחשד שקיבלה שוחד תמורת קידום פרויקטי נדל"ן. יחד איתה נעצר בנה צפריר, אברהם תשובה, אחיו של איש העסקים יצחק תשובה, הרב עו"ד אברהם גוגיג והאדריכל גבי טטרו. 

לפני חמישה חודשים, המשטרה המליצה להעמיד לדין את פיירברג על עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים ביחס לשבעה פרויקטי נדל"ן בעיר, את בעלה לשעבר אליהו פיירברג על ניסיון קבלת שוחד ואת בנה צפריר פיירברג על עבירות שוחד ביחס לחמישה פרויקטים.
עיריית נתניה פשיטה שוחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד