כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

להתגבר על מחסומים ארגוניים לטובת קידום אתרים יעיל

הבעיה שלך איננה בעיה של אסטרטגיית קידום אתרים, יש לך בעיית יעילות ארגונית. אז כיצד מתגברים ומצליחים?

להתגבר על מחסומים ארגוניים לטובת קידום אתרים יעיל



הבעיה שלך איננה בעיה של אסטרטגיית קידום אתרים, יש לך בעיית יעילות ארגונית. רבים הם המקרים בהם לאחר ביצוע כל מהלכי האופטימיזציה אנו נתקלים במעין קיר זכוכית המונע מאיתנו להתקרב למטרה שהצבנו. יעילות ארגונית מוכה או יותר נכון חוסר יעילות ארגונית הינה תוצר של מספר גורמים, החל מחוסר עבודה, חוסר ידע, או מנהל בכיר בעל חזון עם מטרה להצעיד את החברה קדימה. רבים אומרים יעילות הוא מונח מדויק יותר מאשר נצילות, ויש הבדל בין השניים. אני רוצה לומר אמירה ברורה וחד משמעית אתה יכול לעשות קידום אתרים באופן יעיל מאוד.

מהו קידום אתרים ארגוני?

חברות גדולות המנהלות אלפי דפים באתר שלהן חייבות לבצע התאמות ולהעסיק צוותים בהתאם. אינך יכול להמשיך ולהעסיק קבוצת תמיכה לאתר המונה שני אנשי צוות כאשר יש לך אתר בן 200 דפים לתחזק וכאשר גדלת והיום יש לך 5000 דפים לתחזק. שני דברים יכולים לקרות או שהצוות יקרוס וחבל, או שהדברים לא יתבצעו כהלכה. חיפוש אורגני כערוץ יכול להניע עסקים. קידום אתרים הוא לא מהלך עבור כל החברה, ועל כן זה חיוני שהחברה תניע את הצמיחה בהכנסות לקראת הקו העליון באמצעות חיפוש אורגני.

איך תצליח בקידום אתרים של הארגון?

כאשר עובדים עם ארגון, ישנם שלושה תחומים עיקריים שכדי לטפל בהם על מנת למזער את מחסומי קידום האתרים הפנימיים ולראות מנקודת מבט אמיתית את המעקב באמצעות יישום איכותי של רעיונות SEO, אסטרטגיות, וטקטיקות. כיצד ליצר תרבות של SEO באמצעות נראות? ברור כי SEO לא יכול להצליח בכוחות עצמו. כדי שהאסטרטגיה שלך תיושם, תצטרך שותפות מלאה ושיתוף פעולה עם יצרני תוכן, מפתחים וראשי מחלקות. חשוב לזכור שלחברות בגודל כזה תהיה תרבות מבוססת ומעבר לכך יש את הקושי הטבעי של אנשים לחוות שינויים. בשלב זה, הדרך הטובה ביותר לגרום לאנשים להיות מעורבים בתהליך היא לשמור על העשייה שלך גלויה ולעדכן באופן ממשי כל יום ובכל הזדמנות כדי ליצור עניין ותחושת שייכות לתהליך. על ידי דיווח אוטומטי, התמקד בהצגת כל אנשי הצוות.

הדרכות

רבים עדיין חושבים כי קידום אתרים אורגני הוא אבקת קסמים שאתה מפזר בסוף פרויקט תוכן, או משהו שצוות ה- IT שלנו מטפל. זה תלוי בך, כדי לשבור את המיתוסים הללו ולחנך את הצוות לרעיון כי SEO הוא סימביוטי עם כל ערוץ שיווק. הדרכות ספציפיות לצוות אשר יתמקדו באזור שבו שולטת הקבוצה, כגון פיתוח או מחקר תוכן. למרות שאני אשמח לומר כי לרוב אנחנו מצליחים להקנות לאנשי המכירות ידע בסיסי אך חשוב של מקדמי אתרים, אך זה לא קורה אלא רק לעתים נדירות.

סיעור מוחות פתוח

שתף את הידע שלך וקדם כל עזרה לתוכנית קידום אתרים. תוכנית SEO טובה ובנויה כהלכה תצליח לרתום את עובדי כלל החברה. עבודת צוות וניווט בסביבה אני מבקש להיות ברור גבי נקודת הקשר העיקרית שלי, אין מצב לשנות את התוצאות של קידום אתרים מבלי לשנות את האתר שלך. חשוב לרתום ראשית את ההנהלה הבכירה לשינוי בארגון שלך.

לא ללכת לאיבוד ולהתמקד בדרך

תוצאות SEO מדרך הטבע הן מאוד מעורפלות. יש סיבתיות לעומת מתאם, במקרים רבים מרוב רצון לבצע שינוי ומהפך נוגעים בכל הנקודות ומאבדים את הדרך. זה לא נכון וכך לא עובדים. צריך לעבוד באופן מסודר שלב אחר שלב לטפל באתר ובמי שאחראי עליו, לאחר מכן כל נושא התוכן והצוותים הקשורים לכך וכך הלאה.
מחסומים אורגנים קידום אתרים קידום אורגני SEO כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד