י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

החתן הספיד והתמוטט: "איך נלקחת ממני"

מסע הלוויה קורע לב בטירת הכרמל: הכלה הצעירה שני ברדיצ'בסקי ע"ה שהתחשמלה אמש רגע, לפני השבע ברכות האחרון - הובאה למנוחות. בעלה דני מירר בבכי: "נסענו לקברי צדיקים ביחד, וכבר תכננו ודיברנו לקנות עגלת תאומים לעתיד"

מסע ההלוויה בטירת הכרמל (באדיבות המצלם)
מסע ההלוויה בטירת הכרמל (באדיבות המצלם)



קהל רב גדש את בית ההספדים בטירת הכרמל, שם הובאה אחר הצהריים (שלישי) למנוחות הכלה הצעירה מרת שני ברדיצ'בסקי ע"ה, שהתחשמלה אמש שעה קלה לפני שמחת השבע ברכות האחרון שלה.



במסע הלוויה הספידו הגאון רבי יחיאל מיכל שטרן רבה של עזרת תורה בירושלים, ראש עיריית טירת הכרמל אריה טל, שלומי עובדיה בעל 'ענק העץ' שבה עבדה המנוחה ע"ה.

בעלה הטרי דני ברדיצ'בסקי דיבר בקצרה ולא הצליח להספיד לאחר שהתעלף באמצע דבריו. בתוך דבריו אמר: "אני לא אשכח אותך לעולם, התחלנו את החיים בצורה הכי יפה שיש והכי מושלמת, איך נלקחת ממני אני אתגעגע אלייך, נסענו לקברי צדיקים ביחד, וכבר תכננו ודיברנו לקנות עגלת תאומים לעתיד רצינו שיהיה לנו תאומים".

את שורת ההספדים חתם הרב יחזקאל רובין ראש ישיבת וקהילת 'שאגת אריה' בטירת הכרמל, שקידש את בני הזוג בחתונתם, הרב רובין זעק בהספדו "לפני שבוע עמדתם פה לידי החתן עמד לימני והכלה לשמאלי, כולם התארגנו אז לחופה וכעת זה אותו דבר רק את לא עמנו בין החיים, צריך לזכור כי לא לעולם חוסן, אדם מתכנן וחושב קדימה אך לא לעולם חוסן.

"היא הייתה קרבן לתושבי טירת הכרמל שהקריבו אותה על גבי המזבח כזאת צדיקה, היא עשתה כזו פעולה פשוטה של להתקלח והגרוע מכל קרה, לכן צריך לדעת כי לעולם חוסן".

לאחר מכן נטמנה בבית העלמין המקומי לקול בכיות מכרי המשפחה.











טירת הכרמל הלוויה שני ברדיצ'בסקי התחשמלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד