כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

חגיגה בליכוד: "ליצן, כלומניק, במקרה ח"כ"

ח"כ אורן חזן תקף בחריפות את חברת מפלגתו ח"כ שרן השכל: "שמאלנית שהצליחה למצוא מושב בכנסת על גב הליכוד". היא לא נשארה חייבת

אורן חזן, צילום: יונתן זינדל, פלרש90
אורן חזן, צילום: יונתן זינדל, פלרש90



דווקא בזמן ש'הליכודניקים החדשים' מאיימים על אחדות 'הליכוד', שוב נשמעות מהלומות בתוככי מפלגת השלטון ושוב הן מגיעות מכיוונו של ח"כ אורן חזן.

הבוקר, תקף חזן בחריפות את חברת מפלגתו ח"כ שרן השכל, ואמר למנדי ריזל ברדיו דרום כי "אני לא רואה את הפעילות שלה. היינו חברים טובים לפני הבחירות, רק שלפעמים קנאה, שנאה ותחרות זה דבר שמחרחר ריב".

חזן הוסיף לתקוף ואמר על השכל כי "אגב, גם עלי היא הצליחה לעבוד: אני חשבתי שיש בה אידיאולוגיה שתואמת את ערכי הליכוד ובסוף גיליתי שמדובר במישהי עם אג'נדה שמאלנית שהצליחה למצוא מושב בכנסת על גב הליכוד. הדבר הזה מפחיד ומסוכן", כלשונו.

השכל לא נשארה חייבת ושיגרה תגובה משעשעת ותוקפנית כאחד, וכך הגדירה את אורן חזן: "ליצן חצר, כלומניק, סוציאליסט, שנכנס במקרה לכנסת בחסד הוריו ורוצה ללמד אותנו מה זה אידאולוגיה", אמרה השכל והוסיפה: "בין אורן וערכיו לבין ערכי הליכוד אין שום קשר. הוא לא יודע מהי אידאולוגיה חוץ מלצעוק הכי חזק, להתלהם, לקלל, ולבעוט באוויר".

"מאז כניסתו למשכן הכנסת לא קידם או השפיע על תהליכים חברתיים, מדיניים או כלכליים. לעומתו, כחברת כנסת לאומית ליברלית במפלגת הליכוד – מפלגה לאומית ליברלית. זכיתי, ארבע פעמים ברציפות, במקום הראשון במדד החירות שמודד חבריי כנסת על פי הערכים האלו".

לסיום, עקצה השכל את חזן והוסיפה: "אני ממליצה לחזן, לרסן את הקנאה והשנאה שלו, במקום לרכז מאמצים בעשיה אמיתית. ואם לא, שיחזור לקזינו וסמים בבולגריה - נדמה לי שהצליח שם יותר".

,
שרן השכל אורן חזן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד