י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

היסטריה בארה"ב: הלוטו 700 מיליון דולר

שיחת היום בארצות הברית: הסכום המשוער להגרלת הלוטו של הפאוורבול, עלה ל-700 מיליון דולר, הסכום השני בגודלו בהיסטוריה של ארה"ב

היסטריה בארה"ב: הלוטו 700 מיליון דולר
pixabay



הסכום המשוער להגרלת הלוטו של הפאוורבול, עלה ל-700 מיליון דולר, מה שהופך אותו לסכום השני בגודלו ביותר בהיסטוריה של ארה"ב.

ההגרלה תתקיים ביום רביעי בשעה 23.00 זמן מקומי בפלורידה, חמישה כדורים לבנים יוגרלו מתוך 69 כדורים, וכדור אחד אדום - שזה המספר החזק - יבחר מתוך 26 כדורים.

כדי לזכות בפרס, מספיק לשלם 2$ עבור כרטיס אחד, עם אפשרות בחירה של המספרים, או אפשרות לתת למחשב לבצע בחירה אקראית.

הסכום הוא כ-700 מיליון דולר, ויש אפשרות לקבל את הסכום בפריסה של 30 תשלומים למשך 29 שנים. מנגד כמעט כל הזוכים מעדיפים את אופציית "המזומנים", מה שיותיר בידו של הזוכה, "רק" קצת יותר ממחצית מהסכום כ-443,300,000$.

הסיכויים לזכות הם אחד ל 292.2 מיליון, מה שאומר שאחד מתוך 330 מיליון אזרחי ארה"ב יכול לזכות בסכום, וזה כמעט בלתי אפשרי.

מתוך סכום הזכיה מס הכנסה הפדרלי ייקח 25 אחוז, כשהסכום יכול להשתנות לפי המדינה בה נקנה הכרטיס, חלק מהמדינות הגדולות במדינה, כולל קליפורניה וטקסס, אינן לוקחות מסים גדולים על פרסי הלוטו, ולכן הזוכים באותן מקומות יהיו קצת יותר עשירים.

כאמור זה הפרס השני בגודלו בהיסטוריית ההגרלות של הפווארבול, בהגרלה הענקית שהתקיימה בינואר שנה שעברה, כשהסיכוי לזכות עמד על אחד ל-292 מיליון. רק בכדי שנבין, הסיכוי בישראל לזכות עומד על אחד ל-16 מיליון - גבוה פי 18. אבל הפרס האמריקני גבוה פי 100 ביחס לפרס הישראלי.

בהגרלה ההיא שלושה אנשים זכו בפרס הראשון, והתחלקו ביניהם.

הסערה סביב היום האחרון להגרלה הגדולה שעומדת בראש סדר היום החדשותי בארה"ב, לא פסחה אף על המגזר החרדי. ברחוב החרדי כולם שחו על החלום להרוויח סכום עתק בקלות, והוא היכה גלים בשכונות החרדיות באמריקה. בימים האחרונים רבים מהמגזר החרדי שאלו היכן ואיך ניתן להשתתף בהגרלה כאן בישראל.

בדרך כלל הפרס הראשון בהגרלת הלוטו האמריקאי "פאוורבול" (Powerball) הינו 40 מיליון דולר, אולם לאחר רצף של הגרלות בהן לא זכה איש, הלך הפרס והצטבר עד ל-700 מיליון דולרים.

תוצאות ההגרלה הקודמת



הגרלה בארצות הברית לוטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד