ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

החתן השכול ל'בחדרי': "אי אפשר לתאר מה שעובר עלי" • מצמרר

דני ברדיצ'בסקי, בעלה הטרי של שני ז"ל שהתחשמלה למוות שעה קלה לפני ה'שבע ברכות' האחרון, מספר בראיון בלעדי ל'בחדרי חרדים' על רגעי האסון המחריד, ועל תחושות השכול הקשות: "שום דבר לא הכין אותי לרגע הנורא" • ראיון מצמרר

צילום אילובטרציה: פלאש 90
צילום אילובטרציה: פלאש 90

 


דני ברדיצ'בסקי, בעלה הטרי של שני ברדיצ'בסקי ז"ל שהתחשמלה למוות ביום שני האחרון בביתם שבטירת הכרמל, שעה קלה לפני שמחת השבע ברכות האחרון שלה, בראיון ראשון ובלעדי ל'בחדרי חרדים', מספר על רגעי האסון, על התחושות הקשות, וגם דברי אמונה מרגשים.

"התחושות קשות מאוד, אי אפשר לתאר מה שעובר עלי. שישה ימים אחרי החתונה, ושני הלכה לי. ביום השבע ברכות האחרון, נסענו בבוקר להתפלל במירון ולטייל באזור. לא ידעתי שזו תהיה היציאה האחרונה שלנו".

 

תחזיר אותנו לאותו ערב בו אתה מגלה ששני ז"ל התחשמלה
"השבע ברכות האחרון היה אמור להתקיים בבית שלנו, בהשתתפות בני משפחה וחברים. הלכתי להתפלל ערבית, הכל היה ערוך ומוכן, האוכל היה בדרך, כשחזרתי מהתפילה גיליתי ששני התחשמלה למוות. שום דבר לא הכין אותי לרגע הנורא".

 

יש משהו מהשיחה האחרונה שלכם שתרצה לשתף?
"דיברנו על השבע ברכות, שזה יוצא בערב ראש חודש אלול, וזו זכות".

 

מה אתה יודע לספר לנו על ההתחשמלות של שני ז"ל?
"כרגע לא יודעים איך היא התחשמלה, ומה קרה שם בדיוק, הכל בחקירה ולא מפרסמים שום דבר".

דני ממשיך ואומר ל'בחדרי חרדים': "הכל מאת ה' יתברך, ה' נתן, ה' לקח. לשני היה מידות מיוחדות. לפני שהשתדכנו, כולם אמרו לי שהיא אחד בדור, אז אני לא מסכים עם זה, היא אחד במאה דורות, אין נשים כמוה בעולם. היא היתה מכבדת הורים ברמה יוצאת דופן. נקטף הפרח של הבית".

"הדבר היחיד שיכול לנחם אותי, זה שאני יודע שהיא יושבת למעלה במקום טוב עם הצדיקים, והיא מחייכת ואומרת לנו: 'למה אתם עצובים, כל כך טוב לי'. אין הקב"ה מנסה אדם בניסיון שאינו יכול לעמוד בו. איך אמר הרב מיכאל לסרי שבנו טבע למוות: 'קיבלתי מה' את הבן שלי פיקדון ל-20 שנה', גם אני מרגיש שקיבלתי מה' את שני כפיקדון לתקופה שהיינו יחד".

לסיום אומר דני בבכי ל'בחדרי חרדים': זה מה שה' רצה וכך קרה. זכיתי במשפחה חדשה, בהורים שלה - וזה לא מגיע להם מה שקרה, אבל אין מה לעשות - ה' מנהל את העולם. אני קורא לגולשי 'בחדרי חרדים' לקרוא תהילים וללמוד משניות לעילוי נשמתה של שני שושנה בת מזל שולה".

דני ברדיצבסקי שני ברדיצבסקי התחשמלות שבע ברכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד