י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מי רוצה לשחק עם המראה שלה כל יום מחדש? / גליה אשל

אתי שוקרון, בעלת סלון בוטיק לפאות מספרת לנו על תהליך הייצור והעבודה ליצירת הפאה המושלמת. וכן כמה טיפים מעשיים על הדרך.

תמונה: shutterstock
תמונה: shutterstock



מי מאתנו לא חלם להיראות אחרת לפעמים, אנחנו לא מדברים על לשנות תספורת שתישאר לכמה חודשים, או לשנות צבע שיער, או אפילו סגנון איפור. אנחנו מדברם על מראה שונה כל יומיים שלושה. להחליף דמויות ממש כמו שחקניות, רק לשחק את החיים האמתיים.

אחת הדרכים היצירתיות לעשות זאת היא בעזרת פאות. את יכולה להיות ג'ינג'ית יום בשבוע ובלונדינית בשאר הימים. את יכולה להיות עם שיער שחור שופע וגלי. אתה יכול להחליף את השיער הדליל בפאה של שיער מלא בברק ועוד.

כבר במצרים העתיקה נעזרו בעיקר גברים אך גם נשים בפאות לשמור על מראה כזה או אחר. בתקופות קדומות אחרות נעזרו בפאות להגנה מפני השמש ואילו היום הפכה הפאה לאחד מהמוצרים לעיצוב המראה החיצוני שלנו.

פגשנו את אתי שוקרון, בעלת סלון בוטיק לפאות שתספר לנו על תהליך הייצור והעבודה ליצירת הפאה המושלמת. וכן כמה טיפים מעשיים על הדרך.

בבוטיק שלנו אנחנו מציעים ללקוחותינו פאות איכותיות העשויות לרוב שיער טבעי, ללא שילוב חומרים כימיים. הדרך לפאה איכותית דורשת הרבה מאות עבודה ושימת לב לפרטים הקטנים ביותר. את השיער ממנו אנו מרכיבים את הפאות אני מייבאת באופן אישי מדרום אמריקה או אירופה. אני מקבלת שיער טבעי של בנות צעירות, בוררת אותו בקפידה ומכינה אותו לעבודה. המומחיות שלנו היא לדעת לייצר את הדגם הנכון ולהפיק את המקסימום ובאיכות הגבוהה ביותר מכל שיער שמגיע לידנו.

בשלב הבא השיער נשלח למפעל שלנו בסין, שם אנחנו מכינים חלקי פאה, והכל בעבודת יד. כאשר הפאות מגיעות לארץ כל שנותר לנו הוא לבצע השלמות בהתאמה אישית לכל לקוח או לקוחה המגיעים אלינו.

אם בעבר נשים הסתפקו בקו אחיד של פאות היום יותר ויותר נשים בעולם ובוודאי בקהל הדתי -חרדי מודעות לצווי האופנה המובילים ומבקשות לעצמן פאה במראה עכשווי וכמובן מחומר טבעי ואיכותי. כמו כן, התפתחו בשנים האחרונות טכנולוגיות המאפשרות לייצר פאות עם קווי גימור מעולים וניתן לשלב את הפאה באופן מושלם על הקרקפת כך שלא יהיו כלל סימנים לכך שאתם עם פאה.

מעבר לעיצוב פאות לכל אחד ואחת באופן אישי, בפאות אתי שוקרון מעניקים שירותים נוספים ממילוי שיער באמצעות שזירת שיער חדש, שתתאים באופן מושלם לזה הקיים, הארכה או קיצור פאה כך שתתאים למראה הפנים ולצו האופנה וכמובן שניתן לשנות את מראה הפאה לכל מי שרוצה לגוון. כמו כן ניתן לשנות את צבע השיער או להוסיף גוונים. במקום גם ישמחו לחדש לכם את הפאה הישנה שנפגעה ודהתה בעקבות פגעי מזג האוויר.

לאתי שוקרון מוניטין רב שנים בייצור, תיקון, התאמה, ובסירוק של פאות בהתאמה אישית לכל דרישה. בואי הצטרפי גם את למעגל הלקוחות המרוצות שלנו. לא תתאכזבי.

לפרטים >>>




פאות אתי שוקרון סלון פאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד