י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בעל הרפטינג שתקף את דרעי: "דבריי הוצאו מהקשרם, אין בליבנו כעס"

לאחר שערן גיגי מבעלי רפטינג נהר הירדן צוטט כשהוא תוקף את יו"ר ש"ס השר אריה דרעי וטוען שבמקום לבוא לנפוש אצלו - מקום שלאחרונה החל לשמור שבת, הרי שהוא בחר ללכת דווקא לאתר שמחלל שבת מבהיר גיגי: ""צר לנו שהדברים הוצגו ברוח זאת בפרסומים שונים"

דרעי עם נכדיו בצוק מנרה. ברקע: רפטינג נהר הירדן. צילום: פלאש 90
דרעי עם נכדיו בצוק מנרה. ברקע: רפטינג נהר הירדן. צילום: פלאש 90



סערה בעקבות הפרסום הבוקר ב'ידיעות אחרונות': לאחר שערן גיגי מבעלי רפטינג נהר הירדן צוטט כשהוא תוקף את יו"ר ש"ס השר אריה דרעי וטוען שבמקום לבוא לנפוש אצלו - מקום שלאחרונה החל לשמור שבת, הרי שהוא בחר ללכת דווקא לאתר שמחלל שבת - כעת מבקש גיגי להבהיר כי דבריו הוצאו מהקשרם.



לטענתו, "צר לי כי דבריי הוצאו מהקשרם. לשאלת כתב 'ידיעות אחרונות' באם הובטח לנו משהו במידה ונסגור את האתר בשבת, הוא נענה בכך שלא הובטח לנו כלום".

גיגי ממשיך: "כבוד השר דרעי ביקר אצלנו ברפטינג בעבר והוזמן לאחרונה לבקר שוב כשר לפיתוח הנגב והגליל. בניגוד לאמור בפרסומים שונים אין בליבנו אכזבה או כעס על כך שביקר באתר נופש אחר".

גיגי מוסיף כי "צר לנו שהדברים הוצגו ברוח זאת בפרסומים שונים. כבוד השר דרעי הוא אורח כבוד ברפטינג נהר הירדן ומוזמן לבקרנו בכל עת שיחפוץ".

כזכור, גיגי ושני אחיו החליטו במפתיע לסגור את האתר שבבעלותם בשבת - וזאת לאחר 20 שנה שהוא היה פתוח בשבת. כעת היא קורא למגזר החרדי לבוא ולהנות על טהרת ההלכה.
אריה דרעי רפטינג צוק מנרה ערן גיגי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד