י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

סוכלה הברחת ענק של חלקי נשק מישראל לרש"פ

פקחי יחידת איכות הסביבה של המנהל האזרחי ולוחמי מג"ב, תפסו אמש הכוחות משאית אשר ניסתה להבריח חלקי אמל"ח מישראל לאזור יהודה ושומרון

סוכלה הברחת ענק של חלקי נשק מישראל לרש"פ
משטרה



הקושי להשיג נשק תקני מאלץ ארגוני טרור, להרכיב נשקים בייצור עצמי, נשקים שבסופו של תהליך משמשים כנגד אזרחים ואנשי כוחות הביטחון.

לוחמי משמר הגבול והמנהל האזרחי, סיכלו אמש הברחה של כ-354 חלקי נשק מישראל לכפר אידנא.



בפעילות יזומה במעבר עין יעל, פקחי יחידת איכות הסביבה של המנהל האזרחי ולוחמי מג"ב תפסו אמש הכוחות משאית אשר ניסתה להבריח חלקי אמל"ח מישראל לאזור יהודה ושומרון. כבר במסגרת הליך הבידוק של המשאית, נדהמו לגלות כי ישנם עשרות חלקים של כלי נשק מסוג רוס"ר M-16 ונשקים אחרים בין חלקי הפסולת. מבדיקה מול נהג המשאית עלה כי היה בדרכו לכפר אידנא אשר נמצא בגזרת חברון שברשות הפלסטינית.

עם רדת החשכה הפסיקו כוחות המשטרה את החיפוש במשאית וזו הועברה היום לשיקוף במסגרתו אף התגלו במשאית מספר תאים סמויים אשר בהם אוחסנו עשרות חלקי נשק.

לאחר השיקוף והחיפוש הקפדני של הלוחמים במשאית ובין חלקי הפסולת שהכילה, נמצאו כ-354 חלקי נשקים שונים. במשטרה מעריכים כי החלקים הוברחו במסגרת המאמצים לייצר נשקים בשטחים.

אמש נעצרו 2 חשודים, נהג ונוסע האחד תושב ירושלים והשני תושב שטחים להמשך חקירה של גורמי הביטחון ומעצרו של החשוד הישראלי הוארך עד ליום ראשון.
חלקי נשק משטרת ישראל הברחת נשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד