כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

האם מני נפתלי עד מדינה נגד שרה נתניהו

ערוץ 2: כתב אישום נגד רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בפרשת המעונות יוגש בתוך כחודש. לפי הדיווח, מעמדו של נפתלי הוא של עד מדינה

מני נפתלי. צילום: פלאש90
מני נפתלי. צילום: פלאש90



כתב אישום נגד רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בפרשת המעונות יוגש בתוך כחודש, כך דווח הערב (רביעי) בחדשות ערוץ 2. כך גם לפי הדיווח, מעמדו של נפתלי הוא של עד מדינה.

לפי הדיווח לדברי גורמים משפטיים בדיונים האחרונים המתבצעים לקראת הגשת כתב אישום נגד רעיית רה"מ שרה נתניהו בפרשת המעונות ההתייחסות למני נפתלי היא של עד מדינה. נפתלי ביקש הגנה מפני הפללה עצמית עוד כשניגש מיוזמתו למשטרה.

לאחר שמסר נפתלי את עדותו התברר שביצע חלק מהעבירות לכאורה בהוראתה הישירה של רעיית ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו. בחלק מהמקרים התברר שנפתלי ביצע עבירות בשל מוטיבציית יתר לרצות את הגברת נתניהו ורצונו להשיג "קביעות" במעון ראש הממשלה.

משמעות ההחלטה להתייחס לנפתלי כאל עד מדינה היא משמעותית מכיוון שעדי מדינה הם למעשה עבריינים שביצעו עבירה וכעת מקבלים טובות הנאה בשל עדותם. לכן היו צריכים במשטרה ובפרקליטות סיוע משמעותי לעדות שלו.

גורמים המעורבים בפרשה סיפרו שלמשטרה לקח זמן רב, אך בסופו של דבר הצליחו להשיג חיזוקים משמעותיים לעדותו של נפתלי. ההערכה היא שבימים או בשבועות הקרובים יוגש כתב אישום נגד שרה נתניהו, בכפוף לשימוע.

לפני שבועיים פרסם לראשונה פלג כי הוחלט להגיש כתב אישום נגד רעיית רה"מ שרה נתניהו בכפוף לשימוע. נתניהו נחקרה על ארבע עבירות בעניין.
מני נפתלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד