י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

סוכנת ה-CIA רוצה לרכוש את טוויטר כדי להעיף את טראמפ

סוכנת סמויה לשעבר, מבקשת מהציבור לסייע לה לגייס מיליארד דולר • המטרה: להעיף את הנשיא טראמפ מהטוויטר

טראמפ. צילום: רויטרס
טראמפ. צילום: רויטרס



סוכנת CIA לשעבר רוצה לרכוש את טוויטר כדי להעיף את טראמפ.

סוכנת סמויה לשעבר ולרי פלמה וילסון, מחפשת מימון כדי לקנות את הרשת החברתית 'טוויטר', ולדאוג לכך שהנשיא טראמפ לא יכול להשתמש בו.

וילסון פתחה הד סטארד (קמפיין מימון המונים) בשבוע שעבר, וכתבה: "אם המנהלים של טוויטר לא יפסיקו את האלימות והשנאה של טראמפ, אז זה תלוי בנו". בנוסף נכתב כי "הציוצים של טראמפ בטוויטר, מזיקים למדינה ומעמידים מיליוני אנשים בסכנה".

נכון להיום היא גייסה כמעט 50,000 דולר מסך המטרה שלה - מיליארד דולר, כך מדווח 'הניו יורק טיימס'.

הסוכנת החשאית לשעבר שזהותה נחשפה על ידי כמה מאנשי הממשל האמריקאי ב-2003, שנקמו בה על פעילות בעלה הדיפלומט ג'ו ווילסון נגד הנשיא דאז בוש, כשמתח ביקורת חריפה על החלטתו של בוש לצאת למלחמה בעירק, והיא השיקה קמפיין לרכישת השליטה באתר המדיה החברתית החביבה על נשיא ארה"ב.

בהצהרה בדוא"ל, התייחסה דוברת הבית הלבן שרה סנדרס ואמרה "הסך הנמוך מראה כי העם האמריקאי תומך בשימוש של הנשיא ברשת טוויטר".

"הניסיון המגוחך שלה לסגור את התיקון הראשון לחוקת ארה"ב, הוא ההפרה הברורה והיחידה והביטוי של שנאה וחוסר סובלנות במשוואה זו", נכתב בהודעה.

ווילסון כתבה, כי היא מקווה לגייס מספיק כסף כדי לרכוש את השליטה במניות של טוויטר, אם לא תגייס את הסכום המלא - מיליארד דולר, היא תבחן אופציות לרכישת "נתח משמעותי" ותקדם הצעה למחיקת חשבונו של טראמפ באסיפה השנתית של טוויטר.

גם אם הסוכנת לשעבר פלמה תצליח לעמוד ביעד ולגייס את מיליארד הדולרים, זה עדיין יהיה נמוך בשביל להשיג את השליטה המלאה בחברה, שכן נכון להיום, טוויטר שווה כ-6 מיליארד דולר. אבל מה שכן, נתח של מיליארד דולר יהפוך אותה לבעלת המניות הגדולה ביותר של טוויטר ויעניק לה עמדה חזקה ומשפיעה בחברה.

טוויטר סירבה להגיב ביום רביעי, לציוץ של הסוכנת וילסון, בו כתבה כי היא מבקשת לרכוש את חברת טוויטר המבוססת בסן פרנסיסקו.

כאמור הזיהוי של וילסון כסוכנת של הסי-איי-אי הודלף על ידי פקיד בממשל בוש ב-2003, בניסיון להדיח את בעלה, ג'ו וילסון, דיפלומט לשעבר שביקר את החלטתו של בוש לפלוש לעיראק. היא עזבה את הסוכנות בשנת 2005.⁠⁠⁠⁠
דונלד טראמפ טוויטר גיוס כסף ברשת CIA סוכנת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד