כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מאחורי הקלעים של האתרים המהירים

הקרב על התנועה, קידום אתרים אורגני לעומת קידום אתרים במדיה החברתית. אומרים ש SEO ו SMM הם כמו אטריות ורוטב אתה יכול להזמין כל אחד בנפרד, אבל, הטעם לא יהיה כמו השילוב המנצח של שניהם יחד

מאחורי הקלעים של האתרים המהירים



כיום קידום אתרים לא יכול להיות יעיל ללא מאמרי תוכן הכתובים היטב. וזה המקום שבו הרשת החברתית עושה את העבודה הכי טוב היא עוזרת לך להגיע ליעדים שלא נוצלו. לעומת ערוצי שיווק אחרים, הרשת החברתית מציגה יתרונות בתחום קידום האתרים בדרכים בלתי צפויות. אין זה מפתיע כי SEO ו SMM קשורים זה בזה. אבל איך בדיוק יכולים SEO ו- SMM לעבוד יחד? האם אותות הרשת החברתית משפיעים על החשיפה של האתר שלך ב- Google?

SEO איננו יעיל ללא רתימת ערוצי הרשתות החברתיות

כאשר אתה משתף תוכן בערוצי SMM, אינך מקבל רק מעורבות, אלא גם מביא מבקרים לאתר שלך. זה בתורו עוזר לך לשפר את הנראות של האתר שלך. כך גם SMM מתאים SEO ומשפיע באופן עקיף על ביצועי האתר ב- Google. נראה כי SMM משפיעה על SEO הרבה יותר ממה שאתה חושב. האמת היא, כי ערוצים אורגניים מביאים יותר תנועה לבלוגים ממוקדי SMM מאשר אלה הממוקדי SEO. שים לב בתחום קידום אתרים אורגני יש לזה משמעות רבה.

נתונים ושיטות

ראשית, כדי ללמוד אילו מקורות הובילו את התנועה לאתרים מסוימים כדי לקבוע מצליחים ונכשלים. ציפיתי כי בלוג ממוקד רשת חברתית יבצע הרבה יותר טוב כשמדובר בתנועת SMM לעומת בלוגים ממוקדי SEO. זה נשמע הגיוני כי SMM מושים יותר מאחרים ולבנות קהילות רלוונטיות לרשת חברתית ולאחר מכן להמיר אותם לקוראים נאמנים די מסורבל. מבין האתרים שנבדקו שלושת האתרים המובילים בתעבורה אורגנית הם כל הבלוגים הממוקדים ב- SMM שמקבלים יותר מבקרים מתוצאות אורגניות מאשר אתרי רשת חברתית. מבדיקת התובנות של Twitter ו- Facebook Analytics ברור שמשתמשים נוטים יותר לאהוב תוכן או לשתף אותו במקום ללחוץ עליו. כדי להרוויח מספר מספיק של מבקרים ממקורות רשת חברתית, אתה צריך לשמור קרוב על איזה סוג של הודעות לא רק לעסוק במשתמשים, אלא גם לקבל קליקים. ואם המטרה שלך היא תנועה, אז אתה צריך להתמקד בלצייץ ציוצים מרתקים שיגרמו לעוקבים שלך לרצות ללחוץ עליהם. לכל הפחות, אתה צריך לוודא שאתה כולל קישור להודעה שלך. כי בואו נודה בזה כולנו שכחנו לחלוק קישור בטוויטר שלנו לא פעם. אם כבר מדברים על בלוגים שיווקיים בחיפוש בתוצאות אורגניות, הם גם מבצעים כמעט אותו דבר כמו בלוגים של SMM.

לאחר שלמדתי כמה תנועות בבלוגים קיבלו ערוצי הרשת חברתית, הייתי להוט מאוד לגלות בדיוק איך הם מושכים מבקרים. במיוחד, הייתי מעוניין לדעת האם יש קשר לתוכן ויראלי, כמו גם את ההתחייבות של אתרי SMM מסוימים בניגוד לאתרים שביצעו קידום אתרים, להשפיע על מספר המבקרים באתרים אלה מקבלים מערוצי תעבורה אלה. באופן אידיאלי, אם משתמשים משתפים את התוכן שלך באופן פעיל ב- Twitter, Facebook וכו', עליך להביא את המשתמשים לאתר שלך.

המאמר נכתב בחסות seo-google
האתרים המהירים קידום אתרים קידום אתרים אורגני רשת חברתית כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד