י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מייסד העיר ביתר עילית בסיור ב'גבעת אדומים': "זה הפתרון הבא למצוקת הדיור"

"ככה התחיל החלום של ביתר עילית והוא התגשם, גם גבעת אדומים תקרום עור וגידים בקרוב", אמר משה ליבוביץ', מקים וראש העיר הראשון של ביתר עילית בסיור מיוחד שערך באדמות העיר העתידית גבעת אדומים • ליבוביץ' אמר כי בכוונתו להעמיד את ניסיונו והידע הרב שצבר בתחום לטובת פרוייקט 'גבעת אדומים' מתוך מטרה לספק פתרונות דיור ברי-השגה לדור הצעיר

ליבוביץ וגבריאל בסיור
ליבוביץ וגבריאל בסיור



"ככה התחיל החלום של ביתר עילית והוא התגשם, גם גבעת אדומים תקרום עור וגידים בקרוב", כך אמר משה ליבוביץ', מקים וראש העיר הראשון של ביתר עילית בסיור מיוחד שערך באדמות העיר העתידית גבעת אדומים.

ליבוביץ' סייר במקום יחד עם גד גבריאל מנכ"ל קרן ירושלים המאוחדת, שהציג את אדמות היישוב שנמצאות במרחק של 10 דקות נסיעה מירושלים. גבריאל סקר את שורת הפעולות הנעשות לקראת אישור הפשרת הבניה במקום.

במהלך הסיור בחן ליבוביץ' את הסטטוס המשפטי של אדמות 'גבעת אדומים' שכבר נרשמו בטאבו בבעלות מלאה של יהודים, ואמר כי "מקרה גבעת אדומים קל בהרבה מהסבך המשפטי שהיה לפני הקמת ביתר עילית. החלום של גבעת אדומים, הרבה יותר פשוט לביצוע והגשמה".

ליבוביץ' שעוסק מזה שנים ארוכות בפתרון מצוקת הדיור ואף הוגדר כ"אדריכל ההתיישבות החרדית", ציין את 'גבעת אדומים' שנמצאת בלב הקונצנזוס הישראלי, כחלק מגוש עציון, בצמידות לירושלים ועל קרקעות בבעלות יהודית פרטית – כעיר העתיד "והפתרון הבא למצוקת הדיור", כדבריו.

גד גבריאל, היזם שעומד מאחורי גבעת אדומים, הדגיש את סמיכות 'גבעת אדומים' ליישוב קדר ולעיר מעלה אדומים ואמר כי להקמת גבעת אדומים יש חשיבות אסטרטגית על מנת לחזק את עוטף ירושלים.

בסיום הסיור שארך כשעה וחצי, אמר ליבוביץ כי בכוונתו להעמיד את ניסיונו והידע הרב שצבר בתחום לטובת פרוייקט 'גבעת אדומים' מתוך מטרה לספק פתרונות דיור ברי-השגה לדור הצעיר.
ביתר עילית גבעת אדומים משה ליבוביץ קרן ירושלים המאוחדת סיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד