כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

התפללתם והנס קרה: פצוע הדקירה משתחרר

פחות מחדש לאחר שנפצע קשה בפיגוע דקירה במרכול שופרסל ביבנה, שוחרר היום ניב נחמיה מבית החולים לביתו. המחבל יואשם בניסיון רצח: "ביקש לקיים את מצוות הג'יהאד" • צפו

התפללתם והנס קרה: פצוע הדקירה משתחרר
אפרת שררה, ביהח קפלן



פחות מחדש לאחר שנפצע קשה בפיגוע דקירה במרכול שופרסל ביבנה, שוחרר היום (ראשון) ניב נחמיה מבית החולים לביתו.

ניב נחמיה (42) שנדקר בצורה קשה מאוד לפני שלוש וחצי שבועות ביבנה, השתחרר היום בצהריים לביתו מבית החולים קפלן, לאחר שיפור משמעותי במצבו.

ד"ר גיא לין, מנהל המחלקה לרפואה דחופה בקפלן שטיפל בניב יחד עם הצוות הרפואי, אמר כי הוא הגיע עם פציעות קשות מאוד ובסכנת חיים. "ניב עבר סדרת ניתוחים מורכבים והוא גיבור. הצלחנו יחד איתו להתגבר על קשיים ולהתקדם בצורה מדהימה. יש לו תהליך שיקום ארוך בפציעות ובסוף התהליך הוא יהיה בריא לגמרי".

הדסה, אמו של ניב, אמרה: "אנחנו מודים לבורא עולם ולצוות הרפואי הנפלא בקפלן שתמכו וטיפלו בניב במסירות נפש".


מראיין: אופיר לוי, ביהח קפלן. צילום: אפרת שררה, ביה"ח קפלן

חקירת המשטרה העלתה כי המחבל דקר יהודי, בכדי לקיים את מצוות הג'יהאד. מחר (שני), יוגש נגדו כתב אישום בגין ניסיון רצח על ידי פרקליטות מחוז מרכז. בחקירתו, הודה המחבל אסמאעיל אבו עראם (19) תושב יאטה, בביצוע המעשה וטען כי הגיע לדקור יהודים בכדי לקיים את מצוות הג'יהאד.

כפי שדווח ב'בחדרי', המחבל, אסמאעיל אבו עראם, שוהה בלתי חוקי תושב יאטה בן 19, נכנס לסניף 'שופרסל' ביבנה כשהוא מסתיר את הסכין מתחת לבגדיו. כפי שניתן בתיעוד מצלמות האבטחה, הוא התקרב לעובד המקום, שלף את הסכין ודקר אותו בעורף. הפצוע החל להתנגד, להיאבק בו ולהשליך מוצרים לעבר המחבל אך זה המשיך לדקור אותו שוב ושוב תוך נסיונות להודפו.

רק לאחר שהמחבל נוטרל, הפצוע נפל ארצה והתמוטט. הוא פונה לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי. המחבל, כך על פי השב"כ, ללא רקע ביטחוני קודם וכעת נבדק כיצד נכנס לישראל באופן בלתי חוקי. במקביל, כוחות צה"ל מהחטיבה המרחבית יהודה פשטו זמן קצר אחר הפיגוע על בית המחבל בכפר יאטא, שם נחקרו קרובי משפחה והוחרמו חפצים מתוך הבית.

יומיים לאחר הפיגוע, החל להשתפר מצבו של ניב בן הדסה ובני משפחתו הודיעו "ברצוננו להודות לכל עם ישראל על התמיכה הגדולה ש'ניב גיל בן הדסה' והמשפחה זוכים לה" מסרו בני המשפחה שביקשו "להמשיך עם התפילות לשם החלמתו המהירה" מתוך תקווה להחלמתו המהירה.
ניב נחמיה פיגוע דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד