כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024

יום היערכות במחוז החרדי: המנהלים זעמו ומאיר פרוש הוזמן

המחוז החרדי במשרד החינוך, יקיים מחר כנס היערכות למנהלים החרדים בירושלים. המנהלים נדהמו לגלות שסגן השר מאיר פרוש, לא הוזמן. הם מחו ואיימו בחרם. בעקבות זאת הופקה הזמנה חדשה עם שמו של פרוש. 2 ההזמנות - בפנים

מאיר פרוש
מאיר פרוש



המחוז החרדי במשרד החינוך, יקיים מחר כנס היערכות למנהלים החרדים במלון גני ירושלים, לקראת פתיחת שנת הלימודים, אלא שבהזמנה שנשלחה למנהלים שמו של סגן שר החינוך מאיר פרוש נעדר ולא מופיע.

בדיקת "בחדרי חרדים" מעלה כי מנהל המחוז החרדי איציק זהבי לא טרח להזמין לאירוע את סגן השר פרוש, מה שעורר את זעמם של המנהלים החרדים שחלקם אף איימו להחרים את האירוע.

עוד עולה מבדיקת "בחדרי חרדים", כי סגן השר פרוש קבע פגישה באותה השעה במשרד הביטחון - שם ייפגש עם בכירים וידון עמם על מספר נושאים שנקבעו מראש.

העובדה שפרוש לא הוזמן לאירוע של המחוז החרדי - מחזיר לשולחן את המתח בין המחוז החרדי למנהלים החרדים ולאמון בין הצדדים, "אם לא הזמינו את סגן השר בכוונה תחילה - זו חרפה, ואם שכחו להזמין אותו בשגגה - הרי שזו עוולה. איך שוכחים להזמין את נציג החרדים במשרד החינוך לאירוע עבור המנהלים החרדים", אומר מנהל חרדי ל"בחדרי חרדים".

כפי שנודע ל'בחדרי חרדים', בעקבות מחאת המנהלים החרדים, המחוז החרדי עיצב הזמנה חדשה שבה מופיע סגן השר פרוש, אך כאמור, באותה השעה נקבעה לו מראש פגישה חשובה במשרד הביטחון.







מאיר פרוש נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד