י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

כשבוע לאחר התאונה החזיתית: שיפור משמעותי במצב שלושת בחורי הישיבה

שלושה בחורי ישיבה נפצעו לפני שישה ימים בתאונה דרכים חזיתית בכביש הבקעה • אחד מהם נפצע אנושות, השניים האחרים, מצבם הוגדר קשה ובינוני • הוריהם טסו בבהילות ארצה • ביומיים האחרונים ישנם בשורות טובות, שלושתם מתאוששים ומשתפרים • דוברת 'הדסה' ל'בחדרי': "הבחור שהיה מורדם ומונשם, נמצא בהכרה מלאה ומצבו מוגדר בינוני"

חילוץ הנפגעים מהרכב המעוך. צילום: דוברות המשטרה
חילוץ הנפגעים מהרכב המעוך. צילום: דוברות המשטרה



שישה ימים לאחר התאונה הקשה בבקעת הירדן בו נפצעו שלושה בחורי ישיבה חסידי סאטמר במצב אנוש ובינוני, מצבם השתפר משמעותית.

חבריהם סיפרו ל'בחדרי חרדים' כי מצבו של מי שהוגדר אנוש בזמן התאונה - הולך ומשתפר ומצבו בינוני. השניים האחרים שהוגדרו קשה ובינוני - מצבם קל ואחד מהם הוטס אתמול (ראשון) ע"י חברת "מד אסיס" יחד עם הוריו לביתו בניו יורק ארה"ב.

ביום שלישי שעבר אירעה תאונת דרכים קשה בבקעה, בכביש מספר 1 בין צומת אלמוג לצומת בית ערבה. שמונה בני אדם נפגעו בתאונה. שניים באורח אנוש, אחד במצב קשה, שלושה בינוני ושניים קל. ברכב אחד, היו שלושה בחורי ישיבה בשנות ה-20 לחייהם וברכב השני היו בני משפחה חרדית, אם וארבעה מילדיה. 

שלושת הבחורים שהיו באחד מכלי הרכב, שניים מהם הוגדרו תחילה במצב קשה ואנוש והשלישי בינוני. הורי הבחורים, שלומדים באיזור ישיבת מיר בירושלים, המריאו לישראל על מנת לשהות לצד בניהם, בטרם עלו על מטוס לישראל, שוחחו עם מנהל אגף טיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם, פרופסור צ'רלי וייסמן, שהרגיע אותם כי בניהם אינם נמצאים בסכנת חיים מיידית.

מחקירה ראשונית של בוחני התנועה, כך נמסר ל'בחדרי', עולה כי אחד מכלי הרכב סטה מנתיב נסיעתו מסיבה שטרם הובררה והתנגש חזיתית ברכב שנסע בנתיב הנסיעה הנגדי. 

זירת התאונה. צילום: דוברות מד"א

ל'בחדרי חרדים' נמסר כי זאבי בן סימא (שטרן), שמצבו מוגדר קל הוטס אתמול על ידי חברת "מד אסיס" יחד עם הוריו לביתו בארה"ב. פצוע נוסף, אייזיק בן שרה אסתר (פישביין), גם כן חזר לעצמו. הוא מצחקק עם חבריו שמגיעים לבקרו ומצבו מוגדר גם כן קל.

אשר זליג בן רחל (מערל) שנפצע אנושות, התעורר לראשונה בערב שבת. "זו הייתה הפעם הראשונה שהוא התעורר וחזר להכרה מלאה, הוא זיהה אנשים אבל הוא נורא עייף ולא מרבה להיות עירני" סיפר ל'בחדרי חרדים' אחד מחבריו שמגיע לבקרו מידי יום.

דוברת בית החולים הדסה עין כרם, הדר אלבום מסרה ל'בחדרי' כי הבחור שהיה מורדם ומונשם, נמצא בהכרה מלאה ומצבו מוגדר בינוני אך עדיין מאושפז במחלקת טיפול נמרץ. השניים הנוספים, מאושפזים במחלקות בתי החולים כשמצבו מוגדר קל ויציב.
תאונה חזיתית בקעת הירדן בחורי ישיבה הדסה עין כרם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד