כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

נתניהו למזכ"ל האום: "על האו״ם לכבד את החוק בישראל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הבוקר עם מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש. בפתח הפגישה, התייחס נתניהו לאיום האיראני החדש בסוריה, שעליו שוחח לפני מספר ימים עם הנשיא הרוסי ולדימיר פוטין • נתניהו העלה בשיחתו עם גוטרש גם את סוגיית ארמון הנציב, ואמר כי "על האו״ם לכבד את כללי הבנייה ואת החוק בישראל

נתניהו וגוטרש. צילום: עמוס בן גרשום, לעמ
נתניהו וגוטרש. צילום: עמוס בן גרשום, לעמ



ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הבוקר עם מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש. בפתח הפגישה, התייחס נתניהו לאיום האיראני החדש בסוריה, שעליו שוחח לפני מספר ימים עם הנשיא הרוסי ולדימיר פוטין.



נתניהו העלה בשיחתו עם גוטרש גם את סוגיית ארמון הנציב, ואמר כי "על האו״ם לכבד את כללי הבנייה ואת החוק בישראל. ישראל והאו״ם ינסו להגיע לפתרון מוסכם בסוגיה, פתרון שיכבד את החוק בישראל".

נתניהו אמר: "איראן עסוקה בלהפוך את סוריה לבסיס להתבצרות צבאית, והיא מבקשת להשתמש בסוריה ובלבנון כחזיתות מלחמה למימוש מטרתה המוצהרת של השמדת ישראל".

ראש הממשלה המשיך לתקוף את איראן ואמר למזכ"ל האו"ם כי "היא גם בונה אתרים לייצור טילים מונחים מדוייקים למטרה זאת גם בסוריה וגם בלבנון. זה דבר שישראל אינה יכולה לקבל. זה דבר שלאו"ם אסור לקבל". 

״איראן וחיזבאללה מודיעות מראש שהן מתכננות שתי חזיתות מלחמה נגד ישראל. זו זכותנו לא לאפשר לעניבת החנק להתהדק סביב ישראל״.

"בכוונתי לשוחח איתך בצורה נרחבת על כך ועל משימות אחרות שלדעתי חשובות למען יצירת שלום וביטחון בעולם", אמר נתניהו לסיום.

אחה"צ ישתתפו רה"מ נתניהו והמזכ"ל גוטרש באירוע חדשנות ישראלית במוזיאון ישראל בירושלים.
בנימין נתניהו מזכל האום אנטוניו גוטרש איראן חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד