י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

"תוריד את השטיח"; הרב נוטיק המותקף: "אין לי קפידה על התוקף"

הרב אברהם נוטיק, שהותקף מילולית באגרסיביות בהפגנת השמאל נגד היועמ"ש, מתייחס לראשונה לתחושותיו ואומר כי אין לו שום קפידה. "מברך אותו ואת כל עם ישראל בברכת שנה טובה ומתוקה", אמר נוטיק

הרב נוטיק ופורת התוקף מתוך הסרטון של ההפגנה
הרב נוטיק ופורת התוקף מתוך הסרטון של ההפגנה



הסרטון שהסעיר את המדינה בו נראה הרב אברהם נוטיק, מחסידי חב"ד בפתח-תקווה, מותקף בגידופים קשים בעת שעבר בהפגנה הנערכת בעירו כנגד היועץ המשפטי מנדלבליט - גרר תגובות קשות.

בסרטון, נראה אברהם פורת, מקורבו של מני נפתלי ממארגני ההפגנה, תוקף מילולית באגרסיביות את הרב נוטיק ואומר לו "תגזור את השערות מהפנים, תוריד את השטיח שיש לך על הראש", אומר פורת לנוטיק, ומתכוון לזקנו הלבן והארוך ולכיפה שעל ראשו.

בשיחה ל-COL אומר היום (שני) הרב אברהם נוטיק: "מלכתחילה אין שום קפידה. מברך אותו ואת כל עם ישראל בברכת שנה טובה ומתוקה. עכשיו זה חודש אלול, המלך בשדה ומראה פנים שוחקות לכולם. 40 יום האחרונים של עליית משה רבינו להר סיני, ימי רצון".

כזכור בראיון לערוץ 20 מדוע התבטא בצורה כה חריפה, מקוממת ואנטישמית - כלפי המפגין החרדי, ענה פורת בין היתר: "מכיוון שיש לי בעיה קשה עם החרדים" ואף אוסיף: "אני לא חוזר בי ולא מתנצל".

לאחר מכן, פרסם פורת שתקף הודעה ברשת החברתית, ובה כתב בין היתר: "חברים, שלום. התנצלות. אני מודה שבהפרדה הפיסית, מתוך עייפות, כעס ורוגז אמרתי דברים לא ראויים, לא מכובדים ואני מתחרט עליהם ומתנצל עליהם. סליחה. בהחלט הדברים שאמרתי אינם ראויים ועדיף היה לו לא נאמרו כלל".

יצויין כי למרות ש/בסרטון שעורר הסערה נראה בבירור כיצד הרב נוטיק נוהג באצילות נפש, אינו תוקף, ואף עונה בצורה ראויה לדברי הבלע שהושמעו כלפיו - פורת במסגרת ההתנצלות השמיץ וטען כי הוא תקף והתנהג בצורה שהפחידה אותו.

תגובתו כעת, לראשונה כאמור מאז הסערה, מעידה שוב כי מדובר באדים אציל נפש, עדין ונוח לבריות אשר מתנסח בצורה יהודית.
אברהם נוטיק חסיד חבד תקיפה מוצאי שבת הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד