כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הטרגדיה בבורו פארק: ההורים שאפו עשן ונפטרו; הבת הצעירה ניצלה בנס

ההרוגים בטרגדיה הקשה בשכונת בורו פארק - זוג חרדים שנספו בשריפה שפרצה בביתם לפנות בוקר. בתם בת ה-17 הוצאה מהבית וניצלה בנס • ידיד המנוח: "הוא היה אדם מיוחד במינו. היה מגיע מדי יום לפנות בוקר ופותח את שערי בית הכנסת"

השריפה לפנות בוקר בבורו פארק
השריפה לפנות בוקר בבורו פארק



הטרגדיה הקשה בשכונת בורו פארק בברוקלין: זוג חרדים תושבי השכונה, ר' חיים אלעזר שלום גליק ז"ל בן 61, ורעייתו חוה פייגא גליק ע"ה, בת 59 בתו של הרה"ח רבי שמעיה לעפלר מבורו פארק נספו בשריפה שפרצה בביתם היום לפנות בוקר.

שכנים הזעיקו את כוחות הכיבוי בזמן שכמות גדולה של עשן יצאה מאחד החדרים בבית. כוחות הכיבוי הגיעו וטיפסו עם סולם, ניסו להציל את בני הזוג, אך לדאבון כולם, הם לא הספיקו.

השריפה פרצה ברחוב 1170 - 44 st, בשעה 3:47 בבוקר (שעון מקומי). על פי הודעת המשטרה, כוחות הכיבוי שהגיעו למקום מצאו את בני הזוג מחוסרי הכרה בחדר השינה האחורי בבית, בתם הצעירה בת ה-17 הוצאה מהבית וניצלה בנס, והיא מאושפזת במצב יציב.

יהודי תושב השכונה שהיה מתפלל עם המנוח ז"ל מדי בוקר סיפר: "ר' חיים אלעזר היה אדם מיוחד במינו. הוא היה הראשון שהגיע לבית הכנסת מדי בוקר שעה 4:30, ופתח את הבניין. השריפה אירעה 40 דקות לפני הזמן שבו ר' חיים היה מגיע לבית הכנסת, ממש לפני הזמן שבו היה מתעורר לפנות בוקר.

ארגון המתנדבים 'מתעסקים' טיפל מול הרשויות בכל נושא הקבורה, וההלוויה תתקיים היום (שני) בצהרים בבורו-פארק בבית החיים שומרי הדת בשעה 14:30 (שעון מקומי).

הציבור מתבקש להתפלל עבור הבת הצעירה חנה בת חווה פייגא, שנפגעה משאיפת עשן, ומאושפזת בבית החולים במצב יציב.
טרגדיה בורו פארק שריפה חיים אלעזר שלום גליק חווה פייגא גליק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד