י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

משבר הכיתות בגבעת שאול: הושג פתרון

עד ההורים של תלמידות בית יעקב בגבעת שאול הודיע היום כי תם המשבר שאיים להשבית את בית הספר בעקבות כוונת העירייה להעביר שתי כיתות לשכונה אחרת • אריאל גולן מועד ההורים: "לאחר מאמצים מרובים של כלל גורמי החינוך החרדי בעיריית ירושלים, נמצא פתרון הולם זמני ושנת הלימודים תפתח כסדרה"

משבר הכיתות בגבעת שאול: הושג פתרון
ל



חשיפת "בחדרי חרדים": בהתערבות נציגי הציבור בירושלים, ועד ההורים של תלמידות בית יעקב בגבעת שאול הודיע היום כי המשבר שאיים להשבית את בית הספר בעקבות כוונת העירייה להעביר שתי כיתות לשכונה אחרת - תם.

אריאל גולן מועד ההורים כתב כי "ברוך ה' ולאחר מאמצים מרובים של כלל גורמי החינוך החרדי בעירית ירושלים ובראשם מחזיק תיק חינוך חרדי הרב צביקה כהן ומנהל האגף הרב איתמר בר עזר, נמצא פתרון הולם זמני ל2 כיתות ואי"ה ביום רביעי הקרוב תפתח שנה"ל כסדרה".

לדבריו, "הפתרון הושג בשיתוף המנהל הקהילתי והשלוחה החרדית ע"י העתקת חוגים ופעילויות למבנים אחרים ובתשלום שכירות והצטיידות נדרשת ע"י אגף חינוך חרדי. בשם ועד ההורים הנני מודה לכל הגורמים והמסייעים בעירית ירושלים ובראשם ללשכת מחזיק תיק חינוך חרדי והצוות המקצועי באגף חינוך חרדי".

ל"בחדרי חרדים" נודע כי הפתרון הגיע לאחר שמחזיק תיק חינוך חרדי צביקה כהן העביר תקציב חריג למינהל הקהילתי בשכונה שדרכו הושג פתרון של מיקום.



כזכור, אתמול נחשף ב"בחדרי חרדים" כי ועד ההורים שיגר מכתב חריף לח"כים ולחברי המועצה החרדים שבו הם כתבו כי "הזדעזענו לשמוע כי קיימת מחשבה להעביר את בנותינו ללמוד במבנה אחר שאינו המבנה הרגיל של בית הספר בית יעקב גבעת שאול".

לטענתם, "זה זמן רב שאנו מתלוננים על התנאים הקשים בהם לומדות בנותינו בבית הספר וזאת בשל גידול האוכלוסין בשכונה מחד ומחסור חמור במבנים למוסדות חינוך חרדי מאידך. אנו ערים למצוקת המבנים בשכונה עבור המוסדות החרדיים ומבינים את הבעיה הקיימת בשנת הלימודים הבאה והמחסור בשתי כיתות לימוד".

לסיום, ההורים איימו: "אנו מצפים לפתרון מיידי לבעיה. אם וכאשר לא יימצא פתרון עד לתחילת שנת הלימודים ניאלץ להשבית את הלימודים לכלל התלמידות". אך כאמור, בתוך יממה המשבר נפתר.
גבעת שאול שנת הלימודים בית יעקב איום ועד הורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד