י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הדיל שנחשף ב'בחדרי': דגל התורה יצאה בהבהרה

בעקבות חשיפת "בחדרי חרדים", ופרסום פרטי ה'דיל' בין 'דגל התורה' לבין ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, חברי "דגל התורה" בעיריית ירושלים, וח"כ יעקב אשר, פירסמו הודעה על דעת חברי ועדת הרבנים של התנועה בירושלים

הדיל שנחשף ב'בחדרי': דגל התורה יצאה בהבהרה



בעקבות חשיפת "בחדרי חרדים", ופרסום פרטי ה'דיל' בין 'דגל התורה' לבין ראש עיריית ירושלים ניר ברקת וכפי שהגדיר זאת אתמול בדף הפייסבוק שלו כ"תכנית ברקת לשמירת צביון השכונות בירושלים", חברי "דגל התורה" בעיריית ירושלים, וח"כ יעקב אשר, פירסמו הודעה על דעת חברי ועדת הרבנים של התנועה בירושלים, בהתייחס לפרסום של ברקת.

על פי ההודעה, "הציבור החרדי אינו מחובר ל"פייסבוק" ואינו קשור לרשת חברתית זו. אנו מודעים לצרכיו של ראש העיר ברקת להציג בכלי זה פרסום לציבור מסויים, על מנת להתמודד עם ציבור בוחריו אשר כן מחוברים לרשת זו".

עוד נכתב כי "אכן הושגו הבנות חיוביות ומבורכות בשכונות המעורבות לגבי מבני חינוך.. חלק מן הפתרונות הן פשרות שהושגו על פי האילוצים הקיימים. התוצאה המבורכת היא של בניה בהיקף חסר תקדים, שכירת מבנים והעברת מבנים מזרמי חינוך אחרים".

לטענת חברי המועצה, "מדובר בפתרונות רבים וטובים לטובת תושבי השכונות המעורבות אשר תושביהם החרדיים סובלים במשך שנים רבות מאפליה ואי קבלת שירותים נאותים בכל הקשור למבני חינוך".

עוד כתבו כי "על פי הבנות אלו, אין שום מניעה לבני הציבור החרדי להתגורר בכל שכונה בירושלים, ללא הבדל, והוא יהיה זכאי לקבל בכל שכונה פתרונות לכל צרכי החינוך של ילדיו. כל הצגה של ההבנות באופן אחר אינו נכון".

לסיום כתבו כי "ההבנות שהושגו כעת, הושגו בתום מו"מ ממושך, ובוודאי שבעתיד אין כל מניעה להעלות דרישות נוספות למתן פתרונות ומבני חינוך נוספים בשכונות השונות, בהתאם לצרכים ולהתפתחויות בעיר ובשכונות".

לטענתם, "למרות הפרסומים, לא הושגה הסכמה לגבי המנהלים הקהילתיים בשכונות רמות ובקרית יובל".
ניר ברקת דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד