כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

ילדי מש"י הפכו לכונני הצלה ושוטרים ליום אחד

במסגרת קייטנות הקיץ שקיים המרכז השיקומי מש"י לילדים התקיימה השבוע פעילות מיוחדת לילדים המיוחדים בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל ואיחוד הצלה • יו"ר מש"י הרב אשר זורייבין: "שיתוף הפעולה של המשטרה ואיחוד הצלה, מחמם את הלב ועל כך תודתנו"

צילום: מש"י
צילום: מש"י



במסגרת קייטנות הקיץ שקיים המרכז השיקומי מש"י לילדים התקיימה השבוע פעילות מיוחדת לילדים המיוחדים בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל ואיחוד הצלה.

שוטרי משטרת ישראל הסבירו לילדים על תפקידו ומשימותיו של השוטר להגן ולשמור על האזרחים, מבוגרים וילדים, והציגו בפניהם כלבים מאולפים המסוגלים לאתר מטעני חבלה. הילדים השתעשעו עם הכלבים, והתרגשו כשאלון השוטר איפשר להם להפעיל את הפנסים המהבהבים – הכחולים והאדומים ולהאזין לצלילי הסירנה. השוטרים אפשרו לילדי מש"י לשבת על גבי האופנועים ולהפעיל את הצופר.

חיים, מתנדב "איחוד הצלה" הסביר לילדים על מלאכתם הקשה של מתנדבי הארגון העוסקים בהצלת חיים ובמתן מענה למקרי חירום רפואיים, גם חיים, כמו אלון השוטר העניק לילדים 'זמן איכות' בישיבה על אופנולנס, חבישת הקסדה ושימוש במכשיר הקשר.

הילדים ערכו היכרות עם ציוד מציל חיים ואף התנסו בשימוש באביזרים מתוך עֶרְכַּת החובש.
ילדי מש"י הכינו מכתבי תודה מעוצבים אותם הגישו לשוטרי משטרת ישראל ולמתנדבי "איחוד הצלה" בהם הביעו את תודתם על שעות של הנאה ולמידה מחכימה.

הרב אשר זורייבין יו"ר מש"י: "פעלנו כמעט לכל אורך החופשה לספק לילדים שלל פעילויות חווייתיות במטרה לקדם את הילדים ולסייע להם. במש"י עמלים כל העת להפוך את העולם למקום טוב יותר עבור הילדים, עבור המשפחות ועבור החברה. שיתוף הפעולה של המשטרה ואיחוד הצלה, מחמם את הלב ועל כך תודתנו".

צילום: מש"י







משי הצלה משטרה כוננים הרב אשר זורייבין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד