י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הסתערות: לא תאמינו כמה עלה כרטיס טיסה

בשל תקלה, אתר 'אייר קנדה' איפשר מכירת כרטיסים לניו יורק מרחבי העולם, בסכום של 370 דולרים בלבד. הגולשים החרדים הסתערו

פיקביי
פיקביי



אתמול (ראשון) פורסם באתר של 'אייר קנדה' על מכירת כרטיסים לניו יורק מרחבי העולם, בסכום של 370 דולרים, הגולשים הסתערו על הכרטיסים וקנו במחיר המצחיק של 370 דולרים, כשהמחיר לכרטיס הוא על דרך כלל בין 900 ל-1200 דולרים.

לאחר שעות ארוכות של מכירת הכרטיסים במחיר הנמוך, עלו באייר קנדה על התקלה, וביטלו את האפשרות.

בשיחה ל'בחדרי חרדים' מספר סוכן הנסיעות אפרים קמיסר, מנהל אתר קמיסר קום: "ברגע שאנשים גילו את התקלה של אייר קנדה, הם פשוט הסתערו על הכרטיסים, מה שקרה זה, שקרתה תקלה במחשב הראשי של החברה, ומכיוון שזה היה יום ראשון, שבו הם עובדים במתכונת מאד מצומצמת, לקח להם הרבה זמן לגלות את התקלה, ביינתים הדבר הופץ בקבוצות אווטסאפ חרדיות, ומשם זה 'עף' לכל מקום אפשרי, הקבוצות הללו פשוט 'מפלצות', אני משער שאלפים קנו דרכם כרטיסים, אך אין לי יכולת להוכיח את זה.

"אני אישית יודע על מאות כרטיסים שנמכרו דרך כמה סוכני נסיעות חרדיים, הרבה מאד חסידי חב"ד קנו כרטיסים לחודש נובמבר הקרוב, שאז יש את כינוס השלוחים הגדול. אי אפשר באמת לדעת כמה כרטיסים נמכרו במחיר הזה" אומר אפרים, "מאחר והחברה לא מפרסמת את הנתון הזה".

לשאלה "האם החברה יכולה לבטל את המכירות?", עונה אפרים, "זה תלוי איפה הכרטיס נקנה, אם הכרטיס נקנה באתר של החברה עצמה, הם יכולים לבטל ללא כל בעיה, אבל אם הכרטיס נקנה אצל סוכני נסיעות שעובדים עם החברה, הם לא יבטלו".

עד לרגע זה לא התקבלה שום תגובה מאייר קנדה, "יכול להיות שהם בכוונה לא מגיבים ולא מבטלים רכישות של כרטיסים דרך האתר שלהם, מאחר וזו בעצם פרסומת בשבילם, כי עכשיו כולם מדברים רק על 'אייר קנדה'.
אייר קנדה כרטיס טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד