כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

נתניהו התחייב: "לא תהיה יותר עקירה"

על רקע המתקפות שלו נגד השמאל בישראל, ראש הממשלה עושה הכל כדי לחבק את הימין • הערב הוא הכריז: "לא תהיה יותר עקירה של ישובים בארץ ישראל" • רשמנו

נתניהו התחייב: "לא תהיה יותר עקירה"
Yonatan Sindel/Flash90



"לא תהיה יותר עקירה של ישובים בארץ ישראל", את המשפט הזה אמר הערב (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס לציון 50 שנות התיישבות בשומרון, שהתקיים בישוב ברקן.

נתניהו אמר בנאומו כי "יש תנופה של פיתוח, של בנייה ביהודה ושומרון. את העשייה הגדולה הזאת אנחנו מובילים יחד ואין ממשלה שפעלה יותר למען ההתיישבות יותר מהממשלה בראשותי. אנחנו עושים זאת בשיתוף פעולה, בשותפות צמודה ומתוך תחושת שליחות משותפת". 

לדבריו של ראש הממשלה, "אנחנו שומרים על ההתיישבות ומחזקים אותה ואנחנו עושים זאת בשיקול דעת, בשכל ישר ובאחריות". 

"חזרנו לכאן לתמיד, לא תהיה יותר עקירה של ישובים בארץ ישראל. לא ייעקרו ישובים", הבהיר כאמור נתניהו בפאתוס, "אגב זה הוכח שזה לא עוזר לשלום, עקרנו ישובים, מה קיבלנו? קיבלנו טילים, ובכן זה לא יהיה יותר. ויש סיבה שנייה שאנחנו מטפחים ושומרים על המקום הזה כי הוא שומר עלינו", הוסיף.

ראש הממשלה הוסיף לספר כי "הגעתי לכאן בפעם הראשונה לפני 50 שנה, אני זוכר את המסעות שלי ממש כאן בתור חייל בשומרון, שהתרגשתי שאני דורך על אותם מקומות של אבותינו, ידעתי לאן אני הולך והכרתי כל מקום כי קראתי עליו בספר הספרים, אני זוכר את ההתרגשות שאחזה בי כשהגעתי לשילה, במקום שבו עמדה מלכות ישראל".
בנימין נתניהו שומרון פינוי יישובים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד