י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

אבי גבאי שלף כיפה: "זה לא שטיח"

יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי, התייחס לתיעוד שעורר סערה, בו חסיד חב"ד הותקף מילולית על ידי איש שמאל. ובו כונתה הכיפה שעל ראשו - 'שטיח'. הוא שלף כיפה סרוגה כחולה מכיסו ואמר: "גם לי יש כיפה בכיס"

צילום: מרים אלסטר, פלאש90
צילום: מרים אלסטר, פלאש90



יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי, התייחס הערב בכנס בפתח תקווה, לתיעוד שעורר סערה, בו חסיד חב"ד הותקף מילולית על ידי איש שמאל בהפגנה בפתח תקווה. ובו כונתה הכיפה שעל ראשו - 'שטיח'.

גבאי גינה את הדברים בחריפות ואמר כי "זה בלתי נסבל לחלוטין ולא משנה מה היה שם. זו כיפה וזו כיפה על ראשו של יהודי. יהודים נרצחו בגלות כתוצאה מזה שהיה כיפה על ראשם - לא ייתכן שכך ידברו. לשמחתי אנשים סביב ניסו לעצור אותו. זה יחיד ולא תופעה. אנו מפלגה שרוצים את כל עם ישראל בתוכה חילונים וחרדים אנו רוצים להיות הבית של כל היראלים ואדם כזה לא יהיה איתנו".



לסיום, שלף גבאי כיפה סרוגה כחולה מכיסו ואמר: "גם לי יש כיפה בכיס, אני הולך עם כיפה בכיס".

בדף הפייסבוק כתב גבאי הערב כי "הערב בכנס לקהלים חדשים בפתח תקווה, נשאלתי על האירוע המביש והמיותר בתום ההפגנה במוצ"ש האחרון".

לדבריו, "כמו תמיד התשובה אצלנו היא מאוד פשוטה: לא הגענו עד לישראל כדי לשמוע התבטאויות נאלחות כנגד יהודים דתיים בעלי זקן. מצער, דוחה ועצוב לשמוע שהאיש מתבטא כך".

"אנחנו מפלגה שרוצה את כל הישראלים בתוכה, וכשננהיג את המדינה היעד המרכזי שלנו יהיה להחזיר את השיח המאחד בעם", הוסיף לסיום.
אבי גבאי שטיח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד