י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הרב אבינר נגד האימוג'י הפופולרי: "סמל נוצרי" • האזינו

הרב שלמה אבינר יוצא נגד האימוג'י הפופולרי 'הידיים המתפללות'. "זהו סמל נוצרי קדום. אנחנו לא אליליים ולא נוצריים" טוען הרב • אולם נראה כי בעיתון המודיע לא השתכנעו מדבריו של הרב ופרסמו היום תמונה של ראש ממשלת הודו כשהוא מחווה בידיו את התנועה המפורסמת

הרב אבינר נגד האימוג'י הפופולרי: "סמל נוצרי" • האזינו



אימוג'י הפכה לשפה מוכרת בכל בית בישראל. באמצעותה ניתן להביע רגש ולספר סיפור שלם באמצעות אייקון בודד. הרב אבינר, ממובילי הציונות הדתית, פרסם מאמר באתר כיפה ובו התנגד לתופעת האימוג'י וטען כי לא צריך להשתמש בשפות אליליות נוצריות.

דרור רפאל שוחח בתוכניתו ברדיו FM103 עם הרב שלמה אבינר בנושא. על האייקון 'הידיים המתפללות' הפופולרי טען הרב: "זהו סמל נוצרי קדום".


הרב שלמה אבינר בראיון לרדיו 103FM. עריכה: איתמר זיגלמן

על האייקון 'הידיים המתפללות' טען הרב: "זהו סמל נוצרי קדום. אנחנו לא אליליים ולא נוצריים. זו לא השפה שלנו. יש לנו את השפה העברית והיא מספיק טובה".

הרב גם התייחס למשחק השח מט ולדמות המלך שעל ראשה מוצמד צלב: "צריך לעשות משהו עם הצלב הזה. יש כמה אפשרויות טכניות, קחו מסורית או פצירה והורידו את הצלב. הסירו את הסמלים הנוצריים זה נוגד את האלוקים שלנו".

עוד הוסיף הרב: "במקום לשלוח לאדם חולה אימוג'י 'החזקת אצבעות', פשוט אחלו לו שיהיה בריא בעברית. לא חסרים דרכי תקשורת וירטואליים, מתוך אלפי סמלים אין צורך לבחור בסמלים האליליים".



אולם נראה כי בעיתון המודיע לא השתכנעו מדבריו של הרב אבינר. ביומון החרדי פורסמה היום תמונתו של ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי כשהוא מבקר בישראל ומחווה בידיו את תנועת "הידיים המתפללות".

מודי בהמודיע
הרב שלמה אבינר אימוגי הידיים המתפללות המודיע נוצרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד