י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מרגישים את הצפיפות? אוגוסט ממשיך לשבור שיאים בנתב"ג

מגמת הגידול צפויה להימשך גם בספטמבר, אז צפויים לעבור בנתב"ג מעל 2 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות - גידול של 12% לעומת השנה שעברה

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90



נתב"ג ממשיך לשבור שיאים - גם באוגוסט: 2.5 מיליון נוסעים עברו בשדה התעופה במהלך החודש האחרון, גידול של 18% לעומת התקופה המקבילה אשתקד - כך הודיעה היום (ג') רשות שדות התעופה (רש"ת). מגמת הגידול צפויה להימשך גם בספטמבר, אז צפויים לעבור בנתב"ג מעל 2 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות - גידול של 12% לעומת שנה שעברה.

השנה הנוכחית צפויה להסתיים בנתוני שיא של כ-20 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות שיעברו בנתב"ג. הסיבה העיקרית היא רפורמת השמיים הפתוחים, שהובילה להתרחבות של 25% במגוון טיסות הלואוקוסט בנתב"ג, עם מעל ל-1.5 מיליון נוסעים שיטוסו בהן, שהם 15% מסך כלל תנועת הנוסעים היוצאים בטיסות בינלאומיות.

כמדי שנה, חלק מתנועת הנוסעים הצפויה בספטמבר כוללת רכבת אווירית של כ-100 טיסות של חסידי ברסלב שייצאו לעיר אומן שבאוקראינה לתפילות ראש השנה על קברו של רבי נחמן. הטסים לאומן ייצאו בטיסות של חברות ישראייר, WIND ROSE, ארקיע, אייר אוקראינה, YAN AIR, DART LIMITED, אטלס ג'ט, ו-UP של אל על. מומלץ לבדוק מבעוד מועד מאיזה טרמינל יוצאת הטיסה, לפי חברת התעופה ומספר הטיסה.

הטיסות הייעודיות לאומן, שיחלו ב-17 בספטמבר ויימשכו עד ערב ראש השנה, צפויות ליצור עומס בנתב"ג. ברש"ת נערכים מראש עם צוות מתוגבר לקראת ימים עמוסים אלו מבחינת הליכי הרישום לטיסה, בידוקי הביטחון וביקורת הדרכונים, שיבוצעו בטרמינל 3 ובטרמינל 1.

על מנת להקל על תהליך הטיסה, רש"ת מבקשת מהנוסעים להגיע לשדה התעופה 4 שעות לפני מועד ההמראה המתוכנן. בנוסף היא ממליצה לבצע צ'ק אין לטיסה מהבית באתר חברת התעופה או באתר נתב"ג, ולהדפיס את כרטיס העלייה למטוס מבעוד מועד. כמו כן מזכירה רש"ת כי לשימוש הנוסעים הותקנו מעברים אוטומטיים למחזיקי דרכון ביומטרי.
נתב"ג טיסות בינלאומיות רשות שדות התעופה רפורמת שמיים פתוחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד