כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

מוטי גילת מכה שנית? יפרסם סדרת כתבות על חקירות נתניהו ודרעי

עיתונאי "ידיעות אחרונות" ו"ישראל היום" לשעבר, שחשף בעבר את פרשת עמדי ואת זו שהביאה למאסרו של דרעי, יעלה בשבוע הבא את סדרת הכתבות הראשונה שלו בתאגיד השידור הציבורי כאן • התחקיר יכלול חומרים חדשים על חקירות קודמות של ראש הממשלה ושר הפנים

אריה דרעי לצד נתניהו. צילום: מארק ישראל סלם פלאש 90
אריה דרעי לצד נתניהו. צילום: מארק ישראל סלם פלאש 90



משפחת נתניהו ואריה דרעי לא יאהבו את זה: פרשן תאגיד השידור הציבורי כאן מתכוון לשדר במהדורת החדשות בשבוע הבא סדרת כתבות שכוללת חומרים חדשים מחקירות קודמות של משפחת נתניהו ושר הפנים אריה דרעי. סדרת הכתבות תכלול חומרים חדשים ותצביע, כך נראה, על דפוס פעולה של נתניהו ודרעי, שלכאורה חוזר על עצמו גם כיום.

גילת היה תחקירן "ידיעות אחרונות" שחשף חלק מפרשות נתניהו, בהן פרשת הקבלן אבנר עמדי בתקופת כהונתו הראשונה של נתניהו בסוף שנות ה-90 – פרשות שהסתיימו ללא העמדה לדין. הוא גם חשף את פרשת דרעי שהביאה להרשעתו ולעונש המאסר שריצה בשנות האלפיים.

לאחר שעזב את "ידיעות" עבר גילת ל"ישראל היום", שם מיעט לפרסם תחקירים או ביקורת שעסקה בנתניהו. לאחר שפוטר מ"ישראל היום" מונה גילת לפרשן מיוחד בתאגיד כאן, וכעת הוא משדר את סדרת הכתבות המשמעותית הראשונה שלו.

גורמים שנחשפו לתוכן הכתבה אמרו כי היא עשויה "להביך מאוד" את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת רעייתו שרה, וכן את דרעי. גילת מתכוון למצוא דרכי פעולה של הדמויות האלה שבאות לכאורה לידי ביטוי גם בחקירות הנוכחיות בתיק 1000 ו-2000 של נתניהו וכן בחקירות דרעי. בנוסף, גילת מתכוון להתמקד גם במעטפת המשפטית והתקשורתית שמלווה את נתניהו ואת דרעי בחקירות אז וגם כעת.

מתאגיד השידור כאן לא נמסרה תגובה.
תאגיד השידור הציבורי סדרת כתבות חקירות מוטי גילת אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד