כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

שי מכשיל: עיריית ב"ב חילקה לבנות סמינר יומן עם תוכן לא הולם

בטקס שהתקיים אמש על ידי עיריית בני ברק לבנות סמינרים, חולקו יומנים הנושאים תכנים שאינם הולמים • אישי חינוך ל'בחדרי': "ראוי שהעירייה תאסוף מיידית את היומנים שכבר חולקו" • העירייה: "הרכישה התבצעה בחנות בבעלות חרדית"

שי מכשיל: עיריית ב"ב חילקה לבנות סמינר יומן עם תוכן לא הולם

 


שי עלוב ומכשיל: בטקס שהתקיים אמש על ידי עיריית בני ברק לבנות סמינרים, המתנדבות במהלך השנה בעזרה למשפחות ברוכות ילדים בעיר, חולקו יומנים עם תכנים שאינם הולמים.

באירוע, שנערך ע"י מחלקת הנוער באגף החינוך בעירייה, הוקרנה מצגת הערכה 'עלה קטן שלי' כאות הוקרה. כשי למשתתפות - חילקה העירייה למתנדבות, לוח שנה לשנת תשע"ח ובו מספרי טלפון של ארגונים שאינם מתאימים לבנות סמינר מבני ברק.

אנשי חינוך שנחשפו לשי שחולק לבנות הסמינר, הביעו ביקורת ופליאה על עיריית בני ברק. בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הם אומרים: "ראוי שהעירייה תאסוף מיידית את היומנים שכבר חולקו בבחינת 'אל תשכון באהלך עולה'. חבל שרשות מקומית חרדית לא מוסרת כל חומר לבקרה כפי שמתבקש. מקווים שהלקח נלמד", הוסיפו.

מעיריית בני ברק נמסר בתגובה לבחדרי חרדים: "א. עם פניית 'בחדרי חרדים' בדקנו את העניין, ומתברר כי הרכישה התבצעה בחנות שבבעלות אנשים חרדיים, ההזמנה התבצעה באמצעות דואר אלקטרוני, על סמך שמדובר בגוף חרדי מכובד וידוע.

ב.יחד עם זאת אין ספק שאילו החומר היה מתקבל בעירייה לפני חלוקתו בעירייה, הוא לא היה מופץ לתלמידות, ומשום כך ברור שמכאן ולהבא כל חומר שיוזמן, גם אם מדובר בעסק חרדי, הוא יעבור קודם לכן את משרדי העירייה לצורך ביקורת מוקדמת.

ג.עם כל הכבוד למתלוננים, חבל שיחד עם זאת הם לא התייחסו למעמד המכובד של הוקרה וההערכה למתנדבות המסורות, בשיתוף עם היחידה להתנדבות של העירייה, ועובדה שכבר היום, יום אחד בלבד לאחר הטקס, הגיעו תלמידות רבות חדשות שביקשו בעקבות זאת להיכנס למעגל ההתנדבות והחסד.

ד.אשר לערך השי, בנוסף לעצם המצווה שבהתנדבות למען הציבור, גם נערך ערב אמנותי מגוון ואיכותי, בעלות כספית ניכרת", נמסר.

 

היומן שחולק כשי


עיריית בני ברק שי אגף החינוך יומן תוכן לא הולם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד