י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

טלטלה ב'בקהילה': מנהלת השיווק פרשה אחרי 20 שנה

ידיעה מרעישה בעולם השיווק החרדי וטלטלה לא פשוטה עבור עיתון 'בקהילה': אחרי 20 שנה, הודיעה היום מנהלת השיווק בעיתון 'בקהילה', נעמי מלכה - על סיום תפקידה • "בקהילה מודה בהתרגשות לגב׳ נעמי מלכה על העבודה המשותפת והמוצלחת במהלך השנים" מסרו בעיתון

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90

 


טלטלה בעולם השיווק החרדי: אחרי 20 שנה, הודיעה היום (ד') מנהלת השיווק בעיתון 'בקהילה', נעמי מלכה - על סיום תפקידה.

מלכה החלה את דרכה בעולם השיווק והפרסום לפני 32 שנים. לפני כעשרים שנה, הפכה למנהלת השיווק בעיתון 'בקהילה'.

צוות השיווק בעיתון 'בקהילה' כיום מונה את ישראל פריי, עוזר דרוק, מוטי רייס. מו"ל העיתון הוא אריה לייב פפר.

בעיתון 'בקהילה' מסרו בתגובה: "הגברת מלכה אשת מקצוע מובילה בתחומה, מלווה את בקהילה מיום היווסדו מלפני 2 עשורים ומהווה חלק מההצלחה המלווה את העיתון בס״ד לאורך השנים".

עוד נמסר: "בקהילה מודה בהתרגשות לגב׳ נעמי מלכה על העבודה המשותפת והמוצלחת במהלך השנים, בזכותה זכה העיתון להוביל את התקשורת החרדית בחדשנות ובמקצועיות לטובת רבבות קוראינו הנאמנים. בקהילה מאחל לגברת מלכה הצלחה רבה בהמשך פעילותה, בבריאות ובאושר".

לידי 'בחדרי חרדים' הגיעה ההודעה הפנימית שכתבה מלכה לעמיתיה בעיתון: "בס"ד, שלום לכל החברות והחברים, שותפיי לדרך ארוכה, רבת השנים. אני סוגרת עכשיו 32 שנים בענף הפרסום, ל"ב. כמה סימלי הדבר, כי אלו היו שנים של נתינת כל הלב, כל הנשמה, כל היום והלילה. במרכז שנים אלו היו 20 שנה מלאות בעיתון המוביל והחשוב 'בקהילה' שנולד עם עמיתי החשוב והמוכשר דודי זילברשלג, עבור ידידיי מאיר הירשמן וחיים יצחק דרקסלר הי"ו, ואחרון חביב ר' אריה לייב פפר, החל מגליון 1 ועד גליון ה1000 ויותר. אלף גליונות שלמים עגולים שזכיתי להיות שותפה כל שבוע ללא הפסקה".

עוד כתבה: "אלו היו שנים של עבודה קשה, אך מאתגרת גדושת חוויות, ומלאת יצירה וסיפוק.
שמחתי לעמוד במקום הזה ביושר ובמסירות, ומתוך נאמנות לכל הצדדים, באהבה ובחבירות באימון מלא והדדי בין כולם, וזה לא היה קל ולא מובן מאליו בענף כשלנו. שמחה על כך שהייתי יוצאת דופן בתוך הענף התובעני והתחרותי הזה, ומעריכה את ההערכה שלכם להתנהלות זו.החיים מתקדמים, וגם אנחנו. הגיעה עת פרידה".

לסיום כתבה מלכה: "את העבודה השוטפת, היומיומית אני משאירה כאן למו"ל לייבל פפר בעל הכשרון והמעוף, ואנשי השיווק השונים, כולם כאן לשירותכם בפרסום ביח"צ ובכל מה שתצטרכו. אני מאחלת להם ולכם הצלחה מרובה בהמשך. ומודה להקב"ה על כך שאני יוצאת שלימה כפי שנכנסתי, עם יושרה ומוסר עבודה. ועל סף מעברי לחיים של עבודה רגועה יותר ולמשפחתי היקרה, אתפלל ואייחל לבריאות והצלחה ושנמשיך כולנו לשאת חן וחסד בעיני אלוקים ואדם מתוך הרחבה ונחת ובשורות טובות לכולנו. לוקחת עימי את הזכרונות הנעימים, האנשים הטובים שעבדתי במחיצתם, הרגעים היפים שחווינו יחדיו ואומרת לכולכם שלום. ניפגש בשמחות,
בידידות כנה נעמי מלכה".

נעמי מלכה בקהילה מנהלת שיווק פרסום סיום תפקיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד