כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

גזבר הישוב החרדי השווה תושב לגנגסטר נאצי

מועצת טלזסטון אישרה לאכלס מבנה גן ילדים לבנות למרות שטרם קיבל אישורי בטיחות. לא תאמינו איזו תשובה קיבלו תושבים שהתלוננו

הגנים המדוברים בטלז סטון
הגנים המדוברים בטלז סטון



במרכז קרית יערים טלזסטון, ברחוב הרי"ף, נבנה גן ילדים לבנות בשם "טובה", שאוכלס בצורה לא חוקית ללא טופס 4, וללא אישורים בסיסיים כגון כיבוי אש והג"א. התשובה שקיבלו התושבים שהתלוננו, הייתה מזלזלת.

שתי כיתות 'גן טובה' בפרויקט החדש, ברחוב הרי"ף בטלז-סטון, החלו את שנת הלימודים מבלי שהמבנה קיבל טופס 4, הכולל אישורי בטיחות וכיבוי אש.

משיחה שקיים הורה עם מהנדסת המועצה ועם מחלקת הנדסה, הם הודו שאין טופס 4. מהנדסת המועצה אף המליצה לא לשלוח את הילדות לגן.

עם זאת, במועצה המקומית טוענים שמדובר בעניין פורמלי ובתוך ימים אחדים יהיה גם טופס 4, אך כל האישורים שקשורים לבטיחות כמו כיבוי אש, מים וחשמל, קיימים.

"הבנייה לוקחת זמן והיא הסתיימה רק בימים האחרונים", אמרו במועצה, "כך שייקח עוד קצת זמן עבור סיום העניין הטכני הפורמלי של הטפסים, לקבלת טופס 4 בוועדה. יהיה תוך כמה ימים, אך כל האישורים הבטיחותיים קיימים, זה עניין פורמלי", אמרו.

כאמור, מהנדסת המועצה המליצה לא לשלוח את הילדים לגן, כך גם, בהמשך דבריה, סתרה את דברי נציגת המועצה, ואמרה כי טופס 4 מותנה בקבלת אישור של כיבוי אש, וכי כיבוי אש ממתינים כעת לתוצאות בדיקת המבנה

במהלך השיחה עם מהנדסת המועצה, התערב הגזבר, העובד בלשכה ושאל את ההורה מה שמו? ההורה השיב כי אינו מעוניין להזדהות. העובד הגיב: "אגיד לך מה הראש ישיבה שלי, הרב יששכר מאיר, אמר לי פעם: 'הגנגסטרים בגרמניה היו מדברים בלי להזדהות', אמר וניתק את השיחה.

ממועצת טלזסטון לא נמסרה תגובה עד לשעת פרסום הכתבה, לכשתתקבל נפרסמה במלואה.
גנים בלי טופס 4 טלז סטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד