י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

נציגי 'דגל התורה' מחר אצל הגראי"ל: האם לפרוש מהקואליציה

חברי הכנסת של 'דגל התורה', יעלו מחר בבוקר למעונו של הגראי"ל שטיינמן בבני ברק, להיוועץ עמו על דרכי הפעולה לעצירת חילולי השבת המתרבים, בפרט על ידי רכבת ישראל. על השולחן: אפשרות לפרישה מהקואליציה

נציגי 'דגל התורה' מחר אצל הגראי"ל: האם לפרוש מהקואליציה



פרסום ראשון ב'בחדרי חרדים': חברי הכנסת של 'דגל התורה', יו"ר ועדת הכספים משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר, צפויים להגיע מחר בבוקר למעונו של ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, כדי להתייעץ עמו על דרכי הפעולה לעצירת חילולי השבת המתרבים לאחרונה, בפרט על ידי רכבת ישראל, ובאישור משרדי הממשלה.

קודם לכן - מחר בבוקר, צפויים ראשי המפלגות החרדיות להיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ולדון עמו בנושא בג"ץ המרכולים בתל אביב והתמודדות המדינה עם הפרשה. במפגש צפויים הח"כים לעלות גם את נושא חילולי השבת ברכבת ישראל.

כזכור, בשבוע שעבר התכנסו ראשי המפלגות החרדיות יחד עם חברי 'ועדת הארבעה' והבהירו כי הם יבקשו לכנס את שלוש מועצות גדולי ישראל, של ש"ס, אגודת ישראל ודגל התורה, וזאת כדי לקבוע את הקו מול חילולי השבת.

כפי שפורסם ב"בחדרי חרדים", בימים האחרונים נבדקו כל האפשרויות לכינוס המועצות, ועלו אופציות שונות.

כאמור, מחר, ח"כי 'דגל התורה' יעלו למעונו של רה"י הגראי"ל שטיינמן שיטווה את דרכם ואת הדרכים שבהם הם יפעלו לעצור את חילולי השבת, מאופציית פרישה מהקואליציה ועד אופציות אחרות.

כזכור, הסערה האחרונה באה לאחר ש"בחדרי חרדים" חשף תיעוד שצילם ערבי שבו נראים עבודות התחזוקה של רכבת ישראל בעיצומה של השבת. הח"כים זעמו והחליטו להחריף את המאבק.

פגישה של ראשי המפלגות החרדיות, השרים יעקב ליצמן, אריה דרעי וח"כ משה גפני עם ראש הממשלה בנימין נתניהו שהייתה אמורה להתקיים מחר בבוקר - נדחתה ליום ראשון. העילה לביטול הפגישה: סיור ביטחוני של ראש הממשלה.
שבת עבודות הגראיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד