י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הצצה פנימה: דרעי התאכזב ממספר המנויים ופתח קבוצת וואטסאפ

יו"ר ש"ס אריה דרעי עשה מעשה חריג ופתח קבוצת וואטסאפ • "דעתי השלילית בעניין קבוצות הוואטסאפ ידועה. לשון הרע, רכילות ובעיקר בזבוז הזמן"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



לאחר שהשבוע אמר לדוד חכם ברשת מורשת כי הוא אינו מרוצה ממספר המנויים שהצטרפו לעיתון החדש של ש"ס – 'הדרך', יו"ר התנועה, שר הפנים אריה דרעי, עשה מעשה חריג ופתח קבוצת וואצאפ חדשה שתרכז את המידע סביב גיוס מנויים נוספים לעיתון.

בקבוצה חברים נציגי ש"ס בארץ, שעליהם הטיל דרעי השבוע בכינוס בירושלים – לגייס כמה שיותר מנויים חדשים לעיתון החדש שקם על רגליו.

בדבריו של דרעי לחברי קבוצת הוואצאפ הוא כתב: "לאחר שדיברנו השבוע בכנס הנציגים, וקבענו יעדים שבהם אתם צריכים לעמוד בעניין גיוס המנויים לעיתון הדרך, יוצאים לדרך".

לדבריו, "דעתי השלילית בעניין קבוצות הוואטסאפ ידועה. לשון הרע, רכילות ובעיקר בזבוז הזמן. אך החלטתי לחרוג הפעם ממנהגי בגלל חשיבותו הגדולה של הנושא, ופתחתי [לזמן מוגבל] קבוצה פנימית שלכם איתי למען הצלחת העיתון, בה אוכל לעקוב מקרוב און ליין אחר התקדמותכם בגיוס המנויים וכמה מנויים הביא כל אחד ואחד ממכם".

הוא הזהיר את הנציגים שיעמדו למבחן וכתב: "בזאת תבחנו. מבחינתי זהו הפריימריז האישי של כל אחד ואחד ממכם, נציג שעובד ומצליח להביא מנויים רבים מוכיח את הקשר והחיבור שלו לציבור הבוחרים, ולעומת זו נציג שאינו מצליח בזה, כנראה שיש טובים ומחוברים ממנו לשטח ולציבור הבוחרים".

ספציפית על קבוצת הוואצאפ שהקים, כתב דרעי: "קבוצה זו תהיה פתוחה לזמן מוגבל ויועלו בה אך ורק העדכונים שלכם בנושא גיוס המנויים לעיתון. ולא שום דבר אחר. (בנושאים אחרים הקשורים לעיתון יש לפנות לגורמים הרלוונטיים). כל נציג יעדכן כאן און ליין על המנויים שגייס".

עוד הוא הוסיף לסיום: "ע"מ שאוכל להתעדכן באופן מהיר ומסודר אבקש לעדכן בצורה פשוטה, ומסודרת. כמובן שאת טפסי המנויים שאתם מחתימים יש לשלוח בלי קשר למערכת העיתון וכמובן שאין צורך לציין שקבוצה זו היא פנימית ואכמ"ל".





אריה דרעי הדרך קבוצת וואטסאפ מנויים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 48 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד