י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בשורה פורצת דרך בהיי-טק: מסלול ייחודי ל'שפיצים' ללא ניסיון ולמשרה בשכר גבוה בשנה וחצי בלבד!

חברת 'פיתוחים', מייסודה של חברת 'בראשית' ושותפות נוספות, מציעה מסלול המיועד לבעלי יכולת לימודית גבוהה במיוחד, המכשיר לעולם ההיי-טק בתוכנית לימוד ייחודית של שנה וחצי בלבד, במימון מלא כולל מלגת קיום • והעיקר – המסיימים בהצלחה ישובצו למשרות פיתוח תוכנה בשכר גבוה בחברות המצליחות והמובילות בתחום

צילום: נתי שוחט, פלאש 90
צילום: נתי שוחט, פלאש 90



עם התפתחות תחום הסטארטאפ בישראל, בולט ענף ההיי-טק בראש טבלת המשכורת במשק עם שכר חודשי גבוה באופן משמעותי מהממוצע במשק. מסיבה זו הפך ענף ההיי-טק בשנים האחרונות ליעד פופולארי עבוד מי שמתלבט איזה מקצוע ללמוד.

עם זאת, החסם המרכזי שעמד עד כה בפני אלה שביקשו להגיע למשרות איכותיות ברמה הגבוהה ביותר בהיי-טק, הייתה העובדה שהם נאלצו להמתין זמן רב עד לקבלת התואר המבוקש – שנת מכינה ושלוש-ארבע שנות לימוד. וגם אחר כך, חיפוש העבודה באופן עצמאי קשה לאין שיעור וגם המשרות הבודדות שנמצאו הן התחלתיות ובשכר נמוך יחסית.

אבל לא עוד. אם אתה "שפיץ" אמיתי, חברת 'פיתוחים' שחברת 'בראשית' היא אחת השותפות המייסדות שלה, מזמינה אותך להצטרף למסלול הכניסה האיכותי והמהיר ביותר להיי-טק! מדובר על מסלול הכשרה יוקרתי שנבנה על בסיס תכניות הכשרת העילית בתחום, במקביל לתכניות המצטיינים באקדמיה ובתעשייה בעולם. המסלול מורכב משלב של הכשרה איכותית, ממוקדת, אינטנסיבית ומהירה מאוד, כאשר המסיימים אותה בהצלחה ישובצו בחברות המצליחות והמובילות בענף ההיי-טק ובמשכורות גבוהות כבעלי ניסיון וותק.

"מסלול 'פיתוחים' נבנה על ידי מיטב המוחות בתחום ההיי-טק, שיטת הלימוד והתכנים הותאמו על ידינו למגזר החרדי, ומיועד במיוחד למי שאין בידו ניסיון או ידע מוקדם ומעוניין להפוך בתוך שנה וחצי למפתח תוכנה בכיר ברמה של מתכנת עם שלוש שנות ניסיון, להשתבץ ישירות למשרה בשכר גבוה בחברות הטובות ביותר במשק ולהוות גורם מוביל באותן החברות", מסביר נתנאל בן גיגי, מנהל המסלול וראש תחום היי-טק ב'בראשית'.

במסלול זה אף הוסר אחד החסמים המשמעותיים שעומדים בפני תלמידים הנדרשים לשלם שכר לימוד ורק אחר כך מקבלים מלגות שונות – כאן ההכשרה הינה במימון מלא כאשר התלמידים מראש אינם משלמים בעבורה כלל. "הלימודים במימון מלא וכוללים מלגת קיום לתלמידים. מה שאצל אחרים תקבל אחרי חמש שנים, אצלנו תזכה כעבור שנה וחצי בלבד! כדי להצטרף למסלול הייחודי לא נדרש ידע או ניסיון קודם. מה שאנחנו דורשים מהתלמידים הוא כשרון ויכולת לימודית גבוהה, שאותם אנו יודעים לבחון ולזהות, מוטיבציה גבוהה, רצון להצלחה וכוח התמדה", מסכם נתנאל.

בקיצור, אם אתה "שפיץ" אמיתי, המקום שלך הוא ב'פיתוחים'. התוכנית תתקיים בבני ברק ובאווירה חרדית. מיועד למי שקיבל היתר מרבותיו.

לפניות והרשמה 050-9992147 או כאן
פיתוחים היי-טק בראשית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד