כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

צפו: הכתב הפוליטי החרדי בהופעת בכורה בטלוויזיה

הכתב החרדי הראשון שהתקבל לגל"צ, סיים המשיך ל'תאגיד' ואמש הופיע לראשונה בטלוויזיה באירוע הרמת הכוסית של 'הליכוד' בלוד • צפו בהופעת הבכורה

שמש בהופעת הבכורה לצידו של קרקובסקי הוותיק
שמש בהופעת הבכורה לצידו של קרקובסקי הוותיק

 


חודש אחרי שהשתחרר מתחנת הרדיו הצבאית גל"צ - העיתונאי החרדי מיכאל שמש הופיע אמש (רביעי) בהופעת בכורה בטלוויזיה 'כאן 11' - תאגיד השידור הציבורי, במסגרת תפקידו ככתב פוליטי.

שמש שידר מאירוע הרמת כוסית של 'הליכוד' לכבוד 'ראש השנה' שהתקיים באולמי ה'אווניו', כשלצידו ראש הדסק הפוליטי ב'תאגיד' יואב קרקובסקי.

שמש הופיע, כחרדי לכל דבר - כיפה שחורה, חולצה לבנה וחליפה שחורה.
יו"ר ועדת הפנים ח"כ דודי אמסלם (הליכוד), היה הראשון לברך את שמש על הופעתו הבכורה, ואמר: "שמש היקר, למרות סיפור הוויסקי שעשית באופן לא הוגן, אני סולח לך. ראיתי שהיום התחלת להופיע בטלוויזיה, אני מאחל לך בהצלחה - הבאת אחלה הופעה, וחליפה יפה".

מיכאל שמש שהחל את דרכו ב'קול ברמה', הוא החרדי שכבר כשהתקבל לגל"צ, מינויו התקבל כבשורה במגזר, שכן זו הפעם הראשונה שחרדי מתקבל ככתב בגל"צ (בתפקידים אחרים היו ועדיין ישנם חרדים) תחנה שעד לפני שנים נחשבה סגורה לקהל יעד מסוים ואלטיסטית.

בשנת 2014 התקבל שמש לקורס העיתונאים של 'גל"צ' והיה לחרדי הראשון שסיים את הקורס בהצלחה. בתחילת 2015 מונה לכתב גל"צ בכנסת - תפקיד מהותי וחשוב המלמד ששמש לקח בשתי ידיים את הצ'אנס לשמש ככתב באחת המדיות החזקות במדינה. לפני חודש השתחרר שמש מתחנת הרדיו הצבאית גל"צ, עם שחרורו מונה לכתב פוליטי ב'תאגיד', ואמש כאמור הופיע הופעת בכורה בטלוויזיה.

מיכאל שמש תאגיד השידור הציבורי הופעת בכורה כתב חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד