י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

איש העסקים החרדי רוכש גם את סיטי טאואר

איש העסקים החרדי, ממשיך לכבוש את אולמות הפאר וכעת הוא חולש גם על אולמי 'הדר בשרתון סיטי טאואר' שבעליהן הכריזו על פשיטת רגל עקב חובות שהגיעו ל-40 מיליון שקל

איש העסקים יואב ברין (ארכיון בחדרי חרדים)
איש העסקים יואב ברין (ארכיון בחדרי חרדים)



לאחר שלפני חודש אישר בית המשפט המחוזי בירושלים את מכירת אולמות הפאר 'הדר בשרתון סיטי טאוור' לאיש העסקים אלי להב, תמורת 39 מיליון שקלים, מסתמנת דרמה נוספת, כאשר קבוצת ברין העומדת בראשות איש העסקים החרדי ר' יואב ברין ובניו, מצויה בשלבים סופיים לרכישת האולמות כך נחשף הבוקר בעיתון 'בקהילה'.

כזכור, לפני מספר חודשים הוציא בית המשפט צו הקפאת הליכים לחברות 'סיטי א.ק. אחזקות', שהפעילה את אולמות האירועים המפורסמים, וכן מינה כונס נכסים זמני לחברה - עקב חובות שנצברו במהלך השנים, בהיקף של כ-40 מיליון שקלים.

סופה של הסאגה היה, כאמור, לפני כחודש כאשר אושרה רכישת האולמות לאיש העסקים אלי להב, שהבטיח על ידי באי כוחו שיעשה את מירב המאמצים להשאיר בתפקידם לפחות כ-50 אחוזים מעובדי החברה.

על פי המידע שהגיע ל'בקהילה' על ההתפתחות האמורה, כאשר בימים אלו ניצבת קבוצת ברין – שכבר מנהלת בשנים האחרונות את אירועי האצולה במגזר צרכני הכשרות, תחת מותג היוקרה 'רננים' שמנהל אולמות יוקרה כמו 'בנייני האומה', כפר המכביה, קדמא – בנווה אילן, אינטר-קונטיננטל, ארטמיסיה בתלפיות ועוד.

על פי הדיווח בקבוצת ברין עוד לא מאשרים. "עד שחוזה לא חתום, הוא לא חתום", הם אומרים, "אבל בהחלט יש כיוונים חיוביים שיחוללו מפנה בתפיסת אירועי היוקרה בציבור החרדי. כבר עכשיו, מנהלת 'רננים' את מתחם סיטי טאוור בפועל". אשר לשאלת הכשרות אומרים ברין, "עד היום היה המתחם כולו נתון להשגחת רבנות מהדרין, עם אופציה ליבוא חיצוני לפי בקשת הלקוח. האופציה הזאת תישאר ותורחב. כאשר מעתה נוכל לספק את השירות שלנו העומד בהשגחה הקפדנית של בד"ץ העדה החרדית".

יואב ברין (66), הוא חסיד גור שהיה ממקורביו של האדמו"ר בעל ה'פני מנחם' מגור זצ"ל ויבלחט"א האדמו"ר מגור. מעבר להיותו איש עסקים מנוסה נודע ברין באהבתו ללימוד תורה ובהיותו תלמיד חכם. כמו כן, ברין לומד חברותא מידי בוקר עם הגר"ש אלתר ונחשב לנאמן ביתו.
הדר בשרתות סיטי טאואר יואב ברין איש עסקים אולמות שמחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד