כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024

מהם 100 הצימרים היוקרתיים ביותר בישראל?

אתר 'בורדו' מציג את רשימת 100 הצימרים האיכותיים והיוקרתיים ביותר, לאחר שעברו בדיקה דקדקנית ודירוג על פי קריטריונים העונים לדרישת הנופש הישראלי • אתם מוזמנים להיכנס ולבחור את החופשה הבאה שלכם

מהם 100 הצימרים היוקרתיים ביותר בישראל?

יצאתם לנופש בצימר והתאכזבתם? הבטיחו לכם צימר שקט ופסטורלי וקיבלתם בתמורה בקתה באיזור רועש? קראתם על נוף עוצר נשימה וקיבלתם נוף לשדה קוצים? מעתה, יש רק אתר אחד שמבטיח לכם שתקבלו את הצימר היוקרתי ביותר שתמיד חלמתם עליו לנופש מושלם ומהנה.

אתר "בורדו" הינו אתר הבא לתת מענה לנופש הישראלי במציאת הצימר המתאים לו מתוך כמות גדולה ויוצאת דופן של צימרים בישראל. אתר "בורדו" מכיל בתוכו את 100 הצימרים האיכותיים והיוקרתיים ביותר,לאחר שעברו בדיקה דקדקנית ודירוג עפ"י קריטריונים העונים לדרישת הנופש הישראלי. מפעם לפעם מתקיימות ביקורות במתחמי הצימרים,ע"מ לוודא שרמת האירוח נשמרת ושאיכות הצימר עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

באתר "בורדו" תוכלו להתרשם ממבחר מגוון של צימרים איכותיים: צימרים למשפחות, צימרים עם בריכה, צימרים עם טיפולי ספא, צימרים מבודדים, צימרים עם נוף לכנרת, צימרים עם נוף לחרמון ועוד. כמו כן ניתן להתרשם ממלונות בוטיק ואתרי ספא.


אתר "בורדו" הינו אתר מתקדם ומהפכני, באתר ישנם מנועי חיפוש וחלוקה לפי קטגוריות חיפוש אשר מייעלים ומקצרים את תהליך החיפוש ומציאת הצימר המתאים ביותר. מתוך ניסיון רב של אתר בורדו ומתוך הכרות מעמיקה שלו עם "עולם הצימרים",הגיעו להבנה, באתר "בורדו", שהנופש המחפש את הצימר המושלם עבורו,נתקל לעיתים בקשיים במציאת הצימר המתאים לו,ולכן אתר בורדו מציע שירות המעניק ייעוץ חינם לבחירת צימר. אתר "בורדו" מעמיד לרשותכם נציגי שירות ,אשר נותנים מענה מיידי ,הן באמצעות הטלפון והן באמצעות דוא"ל, למבקשי ייעוץ והכוונה.

נציגי האתר מכירים את אתרי הצימרים,ויודעים בזמן אמת מהי תפוסת הצימר-מתי פנוי ומתי לא. אין ספק שעבודה זו שנעשית באתר בורדו,מקצרת לגולש את הליך החיפוש באופן משמעותי. במהלך חודש יולי הקרוב תפתח באתר בורדו, האפשרות להזמין צימר באונליין - הגולש יוכל לבצע את כל ההזמנה באמצעות האינטרנט.

טלפון לייעוץ ולהזמנות: 04-6666639

לכניסה לאתר בורדו לחצו כאן


,
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד