י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

'שירה חדשה' • כוכב נולד ברדיו החרדי

ממוצאי שבת הקרובה תעלה 'קול ברמה' את העונה הראשונה של 'שירה חדשה' - תחרות זמר ייחודית למגזר החרדי, בהשתתפות זמרים חדשים וכישרונות צעירים • כל הפרטים

'שירה חדשה'  • כוכב נולד ברדיו החרדי
יוסי שחר

החל ממוצאי שבת הקרובה תעלה תחנת הרדיו 'קול ברמה' את העונה הראשונה של 'שירה חדשה' - תחרות זמר ייחודית למגזר החרדי, בה ישתתפו זמרים חדשים וכישרונות צעירים, בתחרות מוזיקלית שתזכה את המקום הראשון בהפקת אלבום בכורה ובשלל פרסים נוספים.

המתמודדים יבצעו מידי שבוע שיר אחר, כאשר השופטים יוכלו להעניק חסינות לשני מתמודדים והשאר יצטרכו להתפלל לחסדי המאזינים, שמידי שבוע ייבחרו את מי להשאיר בתחרות באמצעות הצבעות בקו התוכן ובמסרונים.

העונה הראשונה תכלול 10 תוכניות, כאשר בכל תוכנית יהיו משימות מיוחדות, דואטים, ספיישלים מיוחדים, בשילוב גדולי הזמר החסידי והמזרחי באולפן ואתגרים נוספים למתמודדים השונים.

השלבים המכריעים של התוכנית ישודרו בתקופת בין הזמנים, כאשר הגמר הגדול ישודר באחת מהערים החרדיות, בשילוב קהל רב, ויועבר בשידור-חי בתחנת הרדיו 'קול ברמה'.

החל מיום ראשון הקרוב יוכלו מאזינים בגילאי 16 ומעלה להתקשר למוקד האודישנים המיוחד של התחנה (1-900-72-7575), להשאיר את פרטיהם האישיים ולהקליט אודישן קצר דרך הטלפון. צוות ההפקה של התוכנית ונציגי השופטים יאזינו לאודישנים הללו, ויזמנו לאולפן את הנבחרת שתוביל את העונה הראשונה של התוכנית.

במוצאי שבת הקרובה, כ"ד באייר (28 במאי), תשודר תוכנית הפתיחה של 'שירה חדשה' בה ייחשף צוות השופטים המיוחד, שיורכב מזמרים חסידיים ומזרחיים מובילים במגזר החרדי, מפיקים מוזיקליים וגורמים נוספים בתעשיית המוזיקה היהודית.

כמו כן ייחשפו כללי התחרות המלאים, הפרסים לזוכים וכן תושק מערכת האודישנים המיוחדת של התחנה.

יוצר הפלטפורמה הרדיופונית של 'כוכב נולד החרדי' הוא קובי ברומר, בחור ישיבה צעיר מירושלים, שעוסק במוזיקה, לצד לימודיו בישיבה.

ברדיו 'קול ברמה' משלימים בימים אלו את הפקת התוכנית שתשלב לראשונה את הצבעה באמצעות קו התוכן המיוחד, המותאם לטלפונים כשרים, וכן שירות מסרונים להצבעה. במסגרת התוכנית, וכחלק מהצביון התורני של התחנה, יתארח באולפן רב שישוחח עם מנחה התוכנית על מעלה השירה והשמחה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד