י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

ארנק גוגל הושק והמתחרה פייפל הגישה תביעה

חברת גוגל הודיעה לפני מספר ימים על השקת שירות הארנק הסלולרי Google Wallet - וכבר הוגשה תביעה על ידי ענקית הסליקה הבין לאומית 'פייפל'

ארנק גוגל הושק והמתחרה פייפל הגישה תביעה

בסוף השבוע הודיעה גוגל על השקת שירות הארנק הסלולרי Google Wallet וכבר הוגשה תביעה על ידי ענקית הסליקה הבין לאומית פייפל.

במסגרת השירות תאפשר גוגל לסלוק באמצעות המכשירים המשתמשים במערכת ההפעלה אנדרואיד ובהם הוטמע שבב NFC לבצע רכישות בבתי עסק בעולם באמצעות הצמדת המכשיר לקופה, וללא צורך בהעברת כרטיס אשראי או כסף פיזי.

מכשירים רבים כבר כוללים את השבב בתוכו ובראשם מכשיר הדגל של גוגל הנקסוס s, וכן מכשירים נוספים מהיצרניות מוטרולה, בלאקברי, וסמסונג.

השירות אמור להוות גם אמצעי תשלום בשרות הקופונים החדש של גוגל Google Offers, והוא אמור לתמוך גם ביכולות מתקדמות נוספות כטעינה מראש, ושמירת כרטיסי מתנה, תעודות זהות, ואף כרטיסי טיסה.

במקביל, בחברת פייפל, המהווה כיום אמצעי התשלום המוביל באינטרנט, מיהרו להגיש תביעה כנגד בכיר לשעבר בשם Osama Beidier שעבר לפני ארבעה חודשים בלבד לגוגל, ולטענתם העביר איתו לגוגל מספר סודות ופטנטים המהווים את ליבת המוצר.

בחברת גוגל הגיבו כי אין זו עברה וכי "החוק בקליפורניה מגן על זכויותיהם של עובדים להשתמש בידע וההתמקצעות שרכשו על מנת לשפר את ההזדמנויות העסקיות הפתוחות בפניהם".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד