י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

סנדלי הקיץ, אופנת 2011 • מיוחד

זה הזמן לשלוף מהמגירה את הסנדלים • האם ידעתן שאת הסנדל כדאי להתאים לסגנון הבגד? • ומה הלהיטים לקיץ 2011? • לסטייליסטית אורית לבה יש מה לחדש לכן בנושא

סנדלי הקיץ, אופנת 2011 • מיוחד



אי-אפשר לעבור את הקיץ הישראלי מבלי לנעול סנדלים. בכלל, בארונה של כל אישה רצוי שיהיו כמה זוגות סנדלים בעלי אופי שונה - על עקב, שטוחות, צבעוניות, ו... אין סוף לאפשרויות.

כחלק בלתי נפרד לאירועי הערב, נכנס הסנדל האלגנטי כפריט משלים.

לעונת הקיץ החדשה, בחנתי כמה וכמה סגנונות שולטים כחלק כמובן מהביגוד והסגנונות הרבים התלויים על הקולבים.

העונה תפגשו המון סנדלי פלטפורמה בעלי אופי טבעי כשהעקבים ולעיתים גם הרצועות הנכרכות סביב הקרסול עשיות מחבל, עקבי שעם, עץ ורפייה או גם קפקפים סגורות עשויות סריגת קרושה כחלק מאופייה של אופנת שנות השבעים. סנדלי פלטפורמה כאלו מתאימות את עצמן לסגנון הביגוד הרחב כמו גם לשמלות וחצאיות המקסי כחידוש בקולקציות הקיץ הנוכחי.

סגנון הביגוד הנוסף שלנו לקיץ, הוא הביגוד העשוי מבדים רכים, שיפון, ויסקוזה ומשי.

גם סגנון שנות השישים נכנס הקיץ ברגל ימין: שמלות, חולצות וחצאיות בקווים מאוד נקיים, חסרי אלמנטים קישוטיים בדרך כלל בצבעים אחידים .

הסנדלים שיתאימו לשני סגנונות אלו, הן סנדלי העקב העדינות בדרך כלל בעלות 2-3 רצועות כחלק משלים לסגנון הבגד.

באילו צבעים נצפה העונה בסדלים?

2-3 צבעים בסנדל אחד עם עקבי פלטפורמת חבל או שעם, בגווני החום קאמל הבהיר, מעט חאקי בשילוב חומים בהירים, טורקיז, ורוד פוקסייה, סנדלים כתומות בשילוב חום ולבן, כחול ולבן בצבעוניות חלקה או פסים בסגנון לבוש היאכטה והים, והמון סנדלי ונעליים בגוון הניוד והמייק אפ.

מצאתי גם לא מעט סנדלי - נעל בעלות קשירת שרוכים בחזית בסגנון המגפונים, עשויים רשת צפופה בשחור ובגוון טבעי.

בגזרת הסנדלים השטוחים, שולט המראה הפשוט של רצועות עם אבזמי מתכת בצד, לצידם גם סנדלים וכפכפים מעוטרים בפרחי בד גדולים או פפיונים בחזית כטרנד חדש המסמל קיץ זה.

דוגמאות לשילובים מעניינים?

לדוגמה: שילוב של סנדלי פלטפורמה על עקבי חבל דווקא עם שמלות עדינות.

כדאי לשים לב כי אם תלבשו חצאית מתרחבת, שמטבעה מקצרת ומרחיבה, רצוי לנעול נעל או סנדל על עקב וזאת כדי ליצור צללית ארוכה ודקה.

לסיכום, הקיץ עומד לרשותכם מבחר סגנונות מגוון, כל מה שנשאר לכן הוא לבחור ולסגנן לכם הופעה מיוחדת עם הנעל, סנדל או כפכף כי הנעל היא זו שיוצרת את הסגנון.

אשמח ללוות אתכן ואתכם ליום כיף של סטיילינג אישי, יום סטיילינג כמתנת יום הולדת. לניפוי מלאי ארון הבגדים ולבנייה מחודשת של הופעות לבוש משודרגות.

אורית לבה, סטייליסטית 0546332463

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד