ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

לחסוך בעלויות הגלישה בחו"ל כל אחד יכול

מתכננים חופשה בחו”ל? כדאי שתתכוננו לכך שמפעילי הסלולר ייגבו מכם אלפי שקלים עבור חיבור האינטרנט • עם הנתב הסלולרי הקומפקטי של Webbing תוכלו לחסוך מאות שקלים

לחסוך בעלויות הגלישה בחו"ל כל אחד יכול



אם גם אתם חזרתם מחו"ל וגיליתם חוב ענק לחברות הסלולר עבור השימוש באינטרנט, בואו להכיר פתרון חדש אשר חוסך עשרות אחוזים מחשבון הטלפון ומונע הפתעה כואבת בכיס עם החזרה לארץ.

המיתוס השגוי שתעריפי השיחות של חברות הסלולר בחו”ל אינם בשמיים – הוא תולדה של מאמצי שיווק מטעם חברות הסלולר. לדוגמא, החבילה הידועה של סלקום דקת שיחה ב- 1.5 ש"ח מתגלה לאחר נבירה בפרטים הקטנים כחבילה שעומדת על 357 ש”ח ל- 250 דקות חודשיות. בהנחה ואתם אכן שוהים חודש שלם בחו”ל, תמצאו את עצמכם מהר מאד חורגים מן התקרה הזו ומשלמים בין 7 ל 15- ש”ח ! לכל דקה נוספת כיון שהחבילה מקנה לכם 8 דקות קצובות לשיחה בכל יום. המשעמעות של כל זה ברורה: חברות הסלולר “בונות” על הכנסה בגין חריגות מהחבילה המקורית שנרכשה מראש.

ההוצאה הכבדה מונחת בגלישה באינטרנט אם חשבתם להשתמש בשירותי אינטרנט בחו”ל – תגלו ששם מונחות העלויות הגבוהות באמת: סינכרון מיילים בטלפון החכם , שימוש באפליקציות, או “חס וחלילה” גלישה באמצעות מודם סלולרי במחשב הנייד, יכולים להותיר אתכם עם חור גדול בכיס כיון תמצאו עצמכם חייבים לשלם חשבונות של עשרות אלפי שקלים למפעיל הסלולרי. תופעה זו אף זכתה בז’רגון המקצועי לכינוי “ביל שוק” Bill Shock. גם בחבילת הגלישה לאינטרנט (בטלפון או בלפטופ) היו סמוכים ובטוחים כי החברות גם כאן “בונות” על חריגות מחבילות הגלישה הזעומות אשר הן מציעות ומחייבות עשרות שקלים עבור כל מגה בית נוסף.

איך תימנעו הפתעות לא נעימות?

חברת Webbing הצטרפה לשוק התקשורת לאחרונה על מנת לפתור את בעיית עלויות הנדידה בצורה פשוטה: היא מספקת פתרון תקשורת כולל וזמין לכל מכשיר בעלויות WiFi מקומיות. זה נעשה באמצעות נתב (Router) סלולרי נייד שגודלו ככרטיס אשראי ומשקלו 65 גרם בלבד.

החברה תספק לכם יום עסקים לפני הטיסה נתב סלולרי נייד, המאפשר חיבור לחמישה מכשירים שונים בו זמנית וכן חבילת גלישה בנפחים גדולים מאד המותאמת למדינת היעד.

כך תוכלו לשתף את חבילת הגלישה הזולה של Webbing עם הטלפון החכם Smartphone, האייפד iPad והמחשב הנייד. ההצעה של Webbing הינה חבילת גלישה זמינה בכל זמן, בכל מכשיר ובכל מקום והיא מאפשרת בין השאר סנכרן מפות ב GPS של הטלפון החכם, להשתמש באפלקציות
שונות באייפד ולחסוך בחיבור המחשב הנייד לרשתות WiFi מזדמנות ואלו , יש לדעת עלולות לנסוק לעלויות של כ 15- יורו ל 24 שעות גלישה.

היתרון החשוב ביותר של חיבור אינטרנט זמין למכשיר הנייד מונח בחסכון אדיר בעלויות השיחות בחו”ל. כיצד?- פשוט מאד, דרך אפליקציות המאפשרות יצירת שיחות מעל חיבור האינטרנט VOIP – Voice Over IP חינמיות שזמינות לנו כגון Skype, Fring , וייבר, Viber ועוד. באמצעות תוכנות אלו תוכלו לקיים שיחה באמצעות הטלפון מכל מקום בחו”ל בעלויות של בין חינם ל- 60 אגורות לדקה. כל זאת ללא התחייבויות וללא תשלומים נוספים.

ומה עם השירות?

כדאי לדעת שמוקד השירות של חברת Webbing זמין בכל שעות היממה בטלפון וברשת 24 שעות 7 ימים בשבוע. המסקנה הטבעית שנגזרת מכל זה היא פשוטה: להשתמש בפתרון המוצע לעיל ולחסוך בגדול בעלויות התקשורת בחו”ל. כך תוכלו להקצות באופן חכם יותר את התקציב המוגבל לדברים החשובים באמת בחוויה התיירותית הבאה שלכם.

לפרטים נוספים ולהרשמה לשירות לחצו כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד