א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

נחתם ההסכם להקמה והפעלה של בית חולים באשדוד

הבניה תסתיים רק בשנת 2017 אבל השבוע נחתם בין המדינה לבין אסותא אשדוד הסכם להקמה והפעלה של בית חולים כללי בעיר, לאחר חוק שעבר לפני מספר שנים בנידון

בית חולים. צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי
בית חולים. צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי

הסכם להקמה והפעלה של בית חולים כללי בעיר אשדוד נחתם היום בין המדינה לבין אסותא אשדוד בע"מ.

הקמתו של בית החולים, אשר צפויה להסתיים בשנת 2017, מהווה יישום של חוק בית חולים באשדוד (הקמה והפעלה) תשס"ב- 2002, אשר קבע כי בעיר אשדוד יוקם בית חולים כללי בהיקף 300 מיטות לפחות.

ביום ה- 9.8.2009 פרסמה ועדת המכרזים מכרז לתכנון, מימון, הקמה, הפעלה ואחזקה של בית החולים, המיועד להיבנות על גבי קרקע בבעלות מינהל מקרקעי ישראל, ששטחה 70 דונם במזרח העיר אשדוד.

בתומו של הליך מכרזי הוגשה ביום 15.12.2010 הצעה יחידה במכרז, על ידי חברת "אסותא אשדוד בע"מ", מיסודה ובבעלותה של חברת "אסותא מרכזים רפואיים בע"מ". לאחר שבדקה את ההצעה מבחינה תכנונית, תפעולית ופיננסית, ולנוכח עמידתה של ההצעה בדרישות המכרז, הכריזה ועדת המכרזים המשותפת למשרד האוצר, משרד הבריאות ומינהל מקרקעי ישראל, ביום 10.4.2010 על הצעתה של "אסותא אשדוד" כזוכה במכרז.

בהתאם לתנאי המכרז, התחייבה "אסותא אשדוד בע"מ" לבנות, לתכנן, לממן ולתפעל את בית החולים באופן אשר ישרת את צרכי הציבור ויעמוד בדרישות ותקני משרד הבריאות.

עבודות הקמתו של בית החולים באשדוד צפויות להתחיל תוך כשנתיים, כאשר תוך שש שנים כאמור צפויה תחילת הפעלתו של בית החולים בהיקף 300 מיטות.

החשב הכללי, מר שוקי אורן אמר: "עם החתימה על הסכם הפרויקט להקמת והפעלת בית החולים באשדוד הגיע לסיומו הליך מכרזי אשר נוהל בשנים האחרונות על ידי משרדי האוצר והבריאות, לשם יישומו של חוק בית החולים באשדוד משנת 2002. ההצעה אשר הגישה אסותא במכרז הציגה סטנדרטים גבוהים ואנו בטוחים כי בית החולים שיוקם על ידה יהיה בית חולים חדשני, ומותאם לצרכים של תושבי האזור, כמו גם לדרישות ותקני משרד הבריאות כפי שמתחייב מההסכם".



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד