י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מנכ"ל עיריית ירושלים מתייחס לראשונה ל'דיל' שנחשף ב'בחדרי': "מחלוקעס לשם שמיים"

פרשת ה'דיל הירושלמי' שנחשף ב'בחדרי חרדים' על סיכומי הרבנים עם ראש העיר ברקת, מנכ"ל העירייה מתייחס לראשונה בפומבי לדברים, ובנוכחות הרב אהרון וינר שניהל את המאבק נגד ה'דיל' הגדיר את חילוקי הדעות, "מחלוקעס לשם שמיים"

הרב וינר ומנכ"ל העירייה
הרב וינר ומנכ"ל העירייה



על רקע ה'דיל הירושלמי' שנחשף ב'בחדרי חרדים' וסערת מתחם ורבורג, מנכ"ל עיריית ירושלים אמנון מרחב פנה היום לרב שכונת קרית יובל הרב אהרון וינר, שעורר את ההתנגדות להעברת מתחם וורבורג לחילונים - ולנציגים החרדים, ואמר להם שמבחינתו כל חילוקי הדעות הם בגדר של "מחלוקעס' שהיא לשם שמים". צפו בתיעוד הוידאו.



לדבריו של מנכ"ל העירייה, "אנחנו עושים קפיצת נחשון במגזר החרדי. מן הסתם גם הקפיצה הזאת מעוררת 'מחלוקעס' איך שאומרים, אבל אנחנו רואים את זה כמחלוקת לשם שמים. מחלוקות שבאות מדאגה עמוקה לילדים, לצרכים, לדברים שהוזנחו שנים", הודה.

"לכן", הוסיף מרחב ואמר, "המחלוקות והערות ואי ההסכמות והחשדות - אנחנו מקבלים אותן באהבה. אנחנו לא מקבלים אותן בביקורת ובדחייה ואנחנו אומרים לכל הפרנסים שיושבים כאן וגם לרב השכונה, בזכות כולנו, שאנחנו יושבים כאן ומעלים את המחלוקות ומדברים עליהם - זו הדרך היחידה שאני באופן אישי וכל החברים שלנו ובוודאי ראש העיר - מכירים בכדי לפתור בעיות".

הוא הבהיר "אנחנו כאן בכדי לפתור את הבעיות. אין לנו קסמים, אנחנו לא יכולים לחולל קסם, אבל אנחנו מאוד נחושים להתמודד עם הבעיות והאתגרים". לדבריו, "אנחנו יודעים שהפתרון נעוץ בעוד שני מרכיבים חשובים, אחד, זה האמון שאנחנו מגיעים בידיים נקיות, בלב רחב עם המון רצון טוב לפתור את הבעיות. שניים, זה תלוי ביכולת הביצוע של העירייה".

מרחב נשא דברים בחנוכת מעון חדש של רשת 'עץ הדעת' בשכונת בית וגן, בהשתתפות הרב וינר, הנציגים החרדים; אליעזר ראוכברגר, יצחק פינדרוס וישראל קלרמן, בכירי העירייה והרשת.















אמנון מרחב הדיל הירושלמי הרב אהרן וינר מתחם ורבורג הדיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד