כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

ילדים על חבל: צפו בחילוץ דרמטי מהאוויר

בתיעוד דרמטי, נראים אנשי יחידת החילוץ של המשמר הלאומי בטקסס, כשהם מחלצים כמה בני משפחה, בהם מבוגרים, ילדים ותינוק, באמצעות חבל היורד ממסוק אל הקרקע המוצפת עשרות סנטימטרים של מים בעיר יוסטון, לאחר סופת ההוריקן הארווי • צפו

צילום מסך מתוך הסרטן
צילום מסך מתוך הסרטן



בטקסס מנסים להתאושש מההוריקן הארווי, כשמניין ההרוגים בסופה עלה ל-35. על פי הדיווח בסוכנויות הידיעות, בין ההרוגים זוג ששוחח עם מוקד החירום 911 ולא שרד, ואשה שנסחפה לתעלה כשהיא מחבקת בידיה את ביתה התינוקת, שהצליחה להשאר בחיים כששכבה על אמה, דבר שאפשר לה להמשיך ולנשום.

בתיעוד דרמטי, נראים אנשי יחידת החילוץ של המשמר הלאומי בטקסס, כשהם מחלצים כמה בני משפחה, בהם מבוגרים, ילדים ותינוק, באמצעות חבל היורד ממסוק אל הקרקע המוצפת עשרות סנטימטרים של מים.



בטקסס מדווחים העיתונים כי יותר מאלף בתים נהרסו בסופה ההרסנית, קרוב ל-50 אלף בתים נפגעו, ויותר מ-32 אלף אנשים נאלצו לשהות במחסות חרום שהוקמו על ידי הרשויות. קרוב ל-25 אלף חיילי המשמר הלאומי נמצאים ברחבי טקסס כדי לסייע בחילוץ וההצלה.

מרכז ההוריקנים הלאומי בארצות הברית מסר כי סופת ההוריקן "הארווי" נחלשה הלילה. על פי הודעת המרכז, אין חשש לגשמים כבדים באזור יוסטון, אך עדיין צפויים שיטפונות באזור יוסטון, ובחלקים בדרום-מערב לואיזיאנה.

ביוסטון החלו היום לחזור לשגרה, הרשויות הודיעו כי יחזרו לפעולה כל שירותי האוטובוסים והרכבת הקלה בעיר, אם כי בצורה מוגבלת ולא מלאה, לאחר שחלה ירידה במי השיטפונות.
טקסס יוסטון חילוץ הארווי משפחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד